Een vraag over MIDI .. Hoe kan het ook anders?

Elec_Trix

Stamgast
Beste leden

Ik heb: amt8 met USB, Laptop (Reason), ES-1, MS2000.
Hoe kan ik de ES-1 aan al het ander materiaal syncen? Heb al verschillende combinaties gebruikt, maar het lijkt niet te lukken.. Kan iemand me helpen?
Alvast een Dank-u-wel !

Met een AMT-8 is dat een koud kunstje. Wat wil je precies? Reason als master clock en met je MS2000 de rest bespelen en ES-1 als slave? Dat kan allemaal met je AMT. Heb je die software om de AMT te programmeren?

Reason kan niet als master ingesteld worden, wat heel jammer is. Het is alvast niet de bedoeling om hem in een rewire setting te gebruiken.. Ik wil de ES-1 als master instellen en de rest als slave, is dit mogelijk? Dus ik dacht midi out nr ms2000 midi tru en ms2000 midi out nr amt midi in? maar dit gaat niet.. Ik kan met de ES-1 de ms2000 syncen, maar Reason wil het tempo niet overnemen.. Hoe gaat dit in zijn werk? Mss een domme vraag maar ik ben een midi-leek :)

Ja de software heb ik, maar ik snap er geen bal van !

Dan moet je:
ES-1 midi out --> AMT midi in
AMT midi out --> MS2000 midi in
AMT midi out --> Reason (pc) midi in

En in reason instellen dat je extern midi tempo bepaalt.

Goed bedankt! Ik zal het vnvd eens proberen! de amt hangt aan pc met usb, dus blijft dat dan hetzelfde als amt midi out --> reason midi in? sorry hoor :)

Je pc/reason zou dat moeten herkennen ja, ook al hangt ie er via usb aan. MOest je drivers installeren voor de AMT? En je moet de routing van de AMT ook programmeren middels eoa tooltje. Ik heb zelf een UNITOR8 maar ik neem aan dat het principe hetzelfde is.

Laatst gewijzigd:
Back