• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland JV-80 & Akai MPD24 Te Koop!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

tm-acid

Stamgast
Ik bied hier mijn Roland JV-80 & Akai MPD24 aan!

Roland JV80:
Fijne synthesizer, veel mogelijkheden, multitimbraal, heel fijn klavier.
Er zit een frisse batterij in, geen gekraak. Twee menu knopjes plakken soms een beetje, komt door stof denk ik?
Ik doe 'm weg omdat ik geheel wil overstappen op software!

De vraagprijs van de jv-80 is €300.

Akai MPD24:
Professionele midi controller van Akai. Aanslag gevoelige drumpads, 8 rotary knobs en 6 faders. Ondersteund vrijwel alle DAW software. Werkt op USB maar heeft ook een MIDI IN en MIDI OUT port. Ik heb hem NAUWELIJKS gebruikt! Hij ziet er zo goed als nieuw uit! Ik heb 'm iets langer als een half jaar gelden voor €210 gekocht. Ik doe 'm weg omdat ik simpelweg niet goed met de MPC-achtige controls om kan gaan. Ik ben geen hiphop producer.

De vraagprijs van de mpd24 is €150

Trouwens, samen mag je ze voor €400 kopen! :kroon:Hier volgen wat plaatjes:

Attachments

• 100_0468.jpg
    100_0468.jpg
    123,2 KB · Bekeken: 91
  • 100_0469.jpg
    100_0469.jpg
    134,1 KB · Bekeken: 71
  • 100_0474.jpg
    100_0474.jpg
    128,5 KB · Bekeken: 69