Ik bied hier mijn Roland JV-80 & Akai MPD24 aan!
Roland JV80:
Fijne synthesizer, veel mogelijkheden, multitimbraal, heel fijn klavier.
Er zit een frisse batterij in, geen gekraak. Twee menu knopjes plakken soms een beetje, komt door stof denk ik?
Ik doe 'm weg omdat ik geheel wil overstappen op software!
De vraagprijs van de jv-80 is €300.
Akai MPD24:
Professionele midi controller van Akai. Aanslag gevoelige drumpads, 8 rotary knobs en 6 faders. Ondersteund vrijwel alle DAW software. Werkt op USB maar heeft ook een MIDI IN en MIDI OUT port. Ik heb hem NAUWELIJKS gebruikt! Hij ziet er zo goed als nieuw uit! Ik heb 'm iets langer als een half jaar gelden voor €210 gekocht. Ik doe 'm weg omdat ik simpelweg niet goed met de MPC-achtige controls om kan gaan. Ik ben geen hiphop producer.
De vraagprijs van de mpd24 is €150
Trouwens, samen mag je ze voor €400 kopen!
Hier volgen wat plaatjes:
Roland JV80:
Fijne synthesizer, veel mogelijkheden, multitimbraal, heel fijn klavier.
Er zit een frisse batterij in, geen gekraak. Twee menu knopjes plakken soms een beetje, komt door stof denk ik?
Ik doe 'm weg omdat ik geheel wil overstappen op software!
De vraagprijs van de jv-80 is €300.
Akai MPD24:
Professionele midi controller van Akai. Aanslag gevoelige drumpads, 8 rotary knobs en 6 faders. Ondersteund vrijwel alle DAW software. Werkt op USB maar heeft ook een MIDI IN en MIDI OUT port. Ik heb hem NAUWELIJKS gebruikt! Hij ziet er zo goed als nieuw uit! Ik heb 'm iets langer als een half jaar gelden voor €210 gekocht. Ik doe 'm weg omdat ik simpelweg niet goed met de MPC-achtige controls om kan gaan. Ik ben geen hiphop producer.
De vraagprijs van de mpd24 is €150
Trouwens, samen mag je ze voor €400 kopen!
Hier volgen wat plaatjes: