• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kawai K5 - Vintage additieve synthesizer

Prijs
550 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

BurnettX360

Nieuwkomer
Ben je op zoek naar een synthesizer die écht anders klinkt dan de standaard analoog-klonen of FM-synths? De Kawai K5 is een van de weinige commerciële hardware synthesizers die gebruikmaakt van additieve synthese. Hierbij bouw je klanken op door tot wel 127 harmonische sinusgolven met elkaar te combineren.

Ik doe hem weg omdat ik aan het uitdunnen ben en vooral in the box speel of via mijn Roland Jupiter X

Richtprijs 550 euro

Belangrijkste kenmerken:

• Synthese: Real-time Additive Synthesis (uniek karakter)
• Toetsenbord: 61 toetsen met velocity (aanslaggevoeligheid) en aftertouch
• Polyfonie: 16 stemmen
• Multitimbraal: 15-part multitimbraal (ideaal voor complexe layers en splits)
• Filters: Uitgerust met een uniek digitaal resonant filter
• Display: Groot, helder grafisch LCD-scherm dat de harmonische opbouw visueel maakt
• Bouwkwaliteit: Typische jaren '80 topkwaliteit; deze synth is gebouwd als een tank.

Staat van het instrument:

• Technisch: 100% functioneel. Alle toetsen, knoppen, in-/uitgangen en de data-wheel werken naar behoren.
• Display: Van het scherm werkt de backlight niet. Deze is te vervangen.
• Optisch: In nette staat.

Attachments

• IMG_8741.jpeg
    IMG_8741.jpeg
    90,4 KB · Bekeken: 60
  • IMG_8740.jpeg
    IMG_8740.jpeg
    95,5 KB · Bekeken: 53
  • IMG_8739.jpeg
    IMG_8739.jpeg
    69,4 KB · Bekeken: 52
Back