• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tr808

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

lowtech

No Tech Like Lowtech
Mijn 808. De tempoknop ligt ergens onder een kast. Vind em waarschijnlijk pas als ik verhuis in mei.
Maar ik wil em nu al zonder verkopen. Verder in goed conditie. Op plaats tempoknop past in principe
elke andere draaiknop.

Dus zonder knop 700 euro met veel meer

Ik hoor het wel.

Lowtech

Yep .. ik heb ze voor de tweede keer gemaild, maar krijg geen antwoord :-(

TR 808 onderdelen

TR 808 onderdelen

Net van Roland Belgie gehoord dat ik via de dealer een tempoknop kan krijgen :-)

Dus de prijs gaat naar 775 euro voor de TR808

tsja.. bleek dat zonder knop ik em nauwelijks aan de man kreeg. Nu is ie blijkbaar weer een collectorsitem

ik heb die knop ook wel liggen voor je

als jij er 75€ voor over hebt graag :D

Das natuurlijk onzin, 75 euro erbij vanwege zo'n knopje. Als Roland zegt dat je bijeen dealer moet wezen,
dan kun je dus gewoon een dichtsbijzijnde Roland dealer opzoeken en daar zo'n knopje bestellen.
Alleen moet je volgens mij wel het het juiste partnummer weten. Zo'n knop kost bijna niks.

Dat is natuurlijk geen onzin. 775 is een normale prijs. k dacht ik verkoop em voor minder.. Dat zou juist leuk moeten zijn. Dan heb je dus als je voor 700 had gekocht zelf een knop van 10 gekocht.

Dus ik snap de discussie niet! Zal nog es iets voor veel minder aanbieden hier

daar ben ik het wel een beetje mee eens; koop hem dan voor 700 en bestel zelf een knop. (niet voor 10 euro natuurlijk, maar voor 0,95 euro. tenminste, dat moest ik betalen bij verspuy.)

op mijn advertentie voor een tr808 in perfecte staat (met kadi midi) voor 750 reageerden vverschillende mensen, ook die een jomox xbase wlden inruilen. dan probeer je dat toch, ben je hem zo kwijt. voor een perfecte jomox wil ik wel weer 400 betalen.

Sorry hoor, maar ik heb totaal niet op de vraagprijs gelet. Het ging mij er alleen om dat er stond met knop ineens 75 euro meer. Ik wil best toegeven dat 775 ook nog wel een redelijke prijs is.

Origineel geplaatst door lowtech
Dat is natuurlijk geen onzin. 775 is een normale prijs. k dacht ik verkoop em voor minder.. Dat zou juist leuk moeten zijn. Dan heb je dus als je voor 700 had gekocht zelf een knop van 10 gekocht.

Dus ik snap de discussie niet! Zal nog es iets voor veel minder aanbieden hier

Het gaat gewoon om het principe. Sander verwijst 'm, als vriendendienst, naar Roland BE voor een BIJNA GRATIS tempoknop, omdat lowtech er zelf niet aan kan komen en gaat dan vervolgens hier op dit forum de prijs opdrijven. Doe dat dan op MP of Ebay, maar niet hier... dat VIND IK zeer triest.

Succes met de verkoop. :Z

775 is zeker een mooie prijs.

Ik snap echt niet waarom iedereen zo moeilijk doet. Had hem dan meteen voor 700 gekocht zonder knop!

knop knop

knop knop

Meisje kom op, meisje kom op,
meisje kom op m'n rooie knop!!

jammer... ik had m wel willen kopen voor 700 zonder knop..

Re: knop knop

Re: knop knop

Origineel geplaatst door screech powers
Meisje kom op, meisje kom op,
meisje kom op m'n rooie knop!!

Whahahahahaaa! 8o) :D

LOL

Arv

808 naar 750

808 naar 750

He mensen, wil heel graag een Doepfer MAQ (Midi+cv/gate versie) Dus voor 750 is ie nu te koop.
Eventueel geinteresseerd in 2ehands MAQ + nog iets leuks. oud monofoon analoog ding ofzo.

lowtech

hee,

beschikt ie over n midi interface? of heb je hier die 24 di kabel voor nodig? hoe zit dat eigenlijk?
ik zou m heel graag van je kopen maar ik moet wachten op de centen hé.. =(

hoeveel haast heb je ermee? en woon je in de buurt van den haag?

Origineel geplaatst door screech powers
hee,

beschikt ie over n midi interface? of heb je hier die 24 di kabel voor nodig? hoe zit dat eigenlijk?
ik zou m heel graag van je kopen maar ik moet wachten op de centen hé.. =(

hoeveel haast heb je ermee? en woon je in de buurt van den haag?

geen midi.. neem aan dat doepfer wel een midiclock naar dinsync iets heeft

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back