Klote Zip drives

Hier het nr. van iomega
http://www.iomega.com/europe/support/english/en_contact_phone.html

Je moet wel snel zijn want ze hadden nog 8 SCSI-zipdrives op voorraad (nu nog 7).
Het maakt ook niet uit hoe oud ze zijn want die van mij waren al 4 jaar oud en dus allang geen garantie meer.
Voor mijn Usb zip drive hadden ze geen zelfde type meer voor vervanging dus krijg ik zelfs een nieuwer model.
En als je je nieuwe Zip-drive binnen hebt moet je de Kapotte retour terugsturen anders krijg je een rekening.

En niet de boel oplichten, want die jongens en meisjes van iomega doen al zo hun best.
:halleluja Respect :halleluja voor de relaxe service van iomega.

na 2 mails gestuurd te hebben, heb ik eindelijk ook tel nrs gekregen. Ze waren me wel wat aan het afwimpelen, om men reeds gedetailleerde uitleg van het probleem in combinatie met een sampler, af te doen als iets dat geen normaal gebruik was....
Ik heb ze alvast bij de laatste REply, die url's bijgevoegd zodat ze zien dat ik op de hoogte ben van 'the click of death' en ook gezegd dat aan alle AKAI/EMU samplers van de hele aardkloot een IOMEGA zip hangt, ook in de toekomst.

Ik begrijp wel hun terughoudendheid, mjaa, bizznizz doen is niet altijd simpel, maar ik ben over het algemeen toch altijd enthousiast geweest over de ZIP en zal het ook steeds blijven gebruiken.

Back