Nieuwe synth kalender 2010

Een van de voordelen van spelen met synths is dat ik juist even niet met vrouwen geconfronteerd wordt :frons:

Ik kan dan ook niet achter dit initiatief staan ben ik bang.

Het is wellicht een briljant idee om de leden hier naakt met hun gear in een 2010 kalender te plaatsen.
Ik voorzie hoge verkoopaantallen , vooral bij het vrouwelijk geslacht uiteraard, en wellicht krijgen de dames op deze manier interesse in het synthgebeuren.

Het is dat ik helaas geen digi camera heb anders was ik natuurlijk graag Januari geworden.

Hmm,.. jammer dat smackos er dan niet bij is,. die zou echt goed verkopen!!!

Ik vind het een spuuglelijk en bijzonder goedkoop/ ordinair wijf.
Geef mij maar een kalendar vol duidelijke foto's van echt mooie synths en/ of gear en stuur haar gewoon lekker terug naar de Keileweg.

Maar goed, ik heb dan ook een vrouw en studio naar mijn wensen :D
Nounou,.. okee,..mijn type is t ook nie,. maar spuuglelijk is toch weer net ff anders,. dan hebben we t over de categorie Beatrix en hoe heet ze ookweer,. die trol van trots op nederland? Oh ja,. Rita Verdomd enzo.

Ik vind het een spuuglelijk en bijzonder goedkoop/ ordinair wijf.
Geef mij maar een kalendar vol duidelijke foto's van echt mooie synths en/ of gear en stuur haar gewoon lekker terug naar de Keileweg.

Maar goed, ik heb dan ook een vrouw en studio naar mijn wensen :D

Geloof me,.. ik woonde vlakbij de keileweg,. en die zien er allemaal zo uit!!
zombiechick.jpg

Slechte timing van de fotograaf, er loopt steeds een lelijk wijf door het beeld!

Dit is maar weer het bewijs dat een stuk gear een foto altijd kan verbeteren, maar een bloot wijf een foto kan maken of breken.

ik ken geen synthesizers die zeuren en ze hebben een offswitch, en ze kosten je maar één keer geld.

ik ken geen synthesizers die zeuren en ze hebben een offswitch, en ze kosten je maar één keer geld.

Nou,. ik had es een teisco,. en die kon echt een zeikgeluid produceren joh,. :Dging door merg en been!!! En toen ging ie kapot!!!,. hij wou niet meer uit!!!;)
Kostte me klauwen vol met geld om t te fixen!!! 8o)

Nou,. ik had es een teisco,. en die kon echt een zeikgeluid produceren joh,. :Dging door merg en been!!! En toen ging ie kapot!!!,. hij wou niet meer uit!!!;)
Kostte me klauwen vol met geld om t te fixen!!! 8o)

slechte bakken man die teisco z:engel:
schreeuwen / bralle dat ze kunnen

Kijk jij snapt het :okdan: vraag me seriues af wat voor babes er wel niet bij de gemiddelde synthforumganger op de bank zit.

1229_Bonnie_Viola.jpg

dit is lelijk, dat andere is gewoon een vruchtbaar wijf.

Kijk jij snapt het :okdan: vraag me seriues af wat voor babes er wel niet bij de gemiddelde synthforumganger op de bank zit.

by my ...@momento geen een ,..maar asze der zijn maakik geen muziek meer
das ook kut
8~:bekdicht::D

Back