Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het is wellicht een briljant idee om de leden hier naakt met hun gear in een 2010 kalender te plaatsen.
Ik voorzie hoge verkoopaantallen , vooral bij het vrouwelijk geslacht uiteraard, en wellicht krijgen de dames op deze manier interesse in het synthgebeuren.
Het is dat ik helaas geen digi camera heb anders was ik natuurlijk graag Januari geworden.
Nounou,.. okee,..mijn type is t ook nie,. maar spuuglelijk is toch weer net ff anders,. dan hebben we t over de categorie Beatrix en hoe heet ze ookweer,. die trol van trots op nederland? Oh ja,. Rita Verdomd enzo.Ik vind het een spuuglelijk en bijzonder goedkoop/ ordinair wijf.
Geef mij maar een kalendar vol duidelijke foto's van echt mooie synths en/ of gear en stuur haar gewoon lekker terug naar de Keileweg.
Maar goed, ik heb dan ook een vrouw en studio naar mijn wensen![]()

Ik vind het een spuuglelijk en bijzonder goedkoop/ ordinair wijf.
Geef mij maar een kalendar vol duidelijke foto's van echt mooie synths en/ of gear en stuur haar gewoon lekker terug naar de Keileweg.
Maar goed, ik heb dan ook een vrouw en studio naar mijn wensen![]()
Geloof me,.. ik woonde vlakbij de keileweg,. en die zien er allemaal zo uit!!
![]()

Rita????
![]()

ik ken geen synthesizers die zeuren en ze hebben een offswitch, en ze kosten je maar één keer geld.
ging door merg en been!!! En toen ging ie kapot!!!,. hij wou niet meer uit!!!

Nou,. ik had es een teisco,. en die kon echt een zeikgeluid produceren joh,.ging door merg en been!!! En toen ging ie kapot!!!,. hij wou niet meer uit!!!
Kostte me klauwen vol met geld om t te fixen!!!![]()

![]()
dit is lelijk, dat andere is gewoon een vruchtbaar wijf.

Kijk jij snapt hetvraag me seriues af wat voor babes er wel niet bij de gemiddelde synthforumganger op de bank zit.