hoi,
afgelopen winter heb ik in amerika een emx1 gekocht met een us-adapter. na links en rechts navraag gedaan te hebben heb ik een omvormer van 220v naar 110v gekocht....pats!!! alleen de backlighting van het schermpje doet het nog en voor de rest niks. na nog meer navraag,te laat dus
, vertelde iemand mij over blokgolven en sinusgolven met betrekking tot de omvormer...ik denk nu dat ik de voeding van mn korgje gesloopt heb en vroeg me af hoe ik dit nu het beste kan oplossen zonder heel veel geld te besteden en m naar korg op te laten sturen.
alvast bedankt, joost
afgelopen winter heb ik in amerika een emx1 gekocht met een us-adapter. na links en rechts navraag gedaan te hebben heb ik een omvormer van 220v naar 110v gekocht....pats!!! alleen de backlighting van het schermpje doet het nog en voor de rest niks. na nog meer navraag,te laat dus
, vertelde iemand mij over blokgolven en sinusgolven met betrekking tot de omvormer...ik denk nu dat ik de voeding van mn korgje gesloopt heb en vroeg me af hoe ik dit nu het beste kan oplossen zonder heel veel geld te besteden en m naar korg op te laten sturen.alvast bedankt, joost