pjeut Ouwe rot Lid sinds 14 Maart 2003 Berichten 2.141 Locatie Emmeloord 27 november 2009 #1 wie heeft er een en doet er niks mee? Prijs ± € 150,- of iets meer? Pjeut.
pjeut Ouwe rot Lid sinds 14 Maart 2003 Berichten 2.141 Locatie Emmeloord 27 november 2009 #2 Ayyy... Ayyy... ...ik ben bang dat wie er nog zo'n looper heeft, hem stevig in handen houdt. En terecht, maar...jammer voor mij.
Ayyy... Ayyy... ...ik ben bang dat wie er nog zo'n looper heeft, hem stevig in handen houdt. En terecht, maar...jammer voor mij.
pjeut Ouwe rot Lid sinds 14 Maart 2003 Berichten 2.141 Locatie Emmeloord 27 november 2009 #3 Als de verzoekprijs te bescheiden is, laat het me gerust weten.
pjeut Ouwe rot Lid sinds 14 Maart 2003 Berichten 2.141 Locatie Emmeloord 8 december 2009 #4 Het mag ook een RC-50 zijn, maar ja, wie hem heeft gebruikt hem, waarschijnlijk...
pjeut Ouwe rot Lid sinds 14 Maart 2003 Berichten 2.141 Locatie Emmeloord 14 december 2009 #5 Er...mag...een.... Er...mag...een.... óóp, er mag een óóp...er mag een óóp...er mag een óóp... ééér.....maaaag....ééén...er mag een óóp... (op de wijze van "hij is een Fallus Familiaris") Hoe dan ook: ik heb me dit weekend een nieuwe RC-50 gekocht bij Feedback. Voor den opregten liefhebber; haast u; in Apeldoorn hebben ze er nog één. Groeten, Pjeut.
Er...mag...een.... Er...mag...een.... óóp, er mag een óóp...er mag een óóp...er mag een óóp... ééér.....maaaag....ééén...er mag een óóp... (op de wijze van "hij is een Fallus Familiaris") Hoe dan ook: ik heb me dit weekend een nieuwe RC-50 gekocht bij Feedback. Voor den opregten liefhebber; haast u; in Apeldoorn hebben ze er nog één. Groeten, Pjeut.