pedal distortion

mario

Naar de knoppen...
Wie kan mij adviseren in een goede pedal distortion. Wil 'm hoofdzakelijk gebruiken voor om m'n synth wat te oversturen waaronder ook een tb303. Niet te duur en goed van kwaliteit!!!

Bedankt alvast,

gr. Mario

Bedankt dat wilde ik weten ;)

gr. Mario

DS-1.jpg

Wat ook een goede is is een danelectro daddy O. Daar zit namelijk nog een drievoudige toonregeling op (low,mid,high) en kan je het geluid nog wat beinvloeden.

Wat ook een hele goede schijnt te zijn is de Proco RAT. Alleen is deze dan wel wat duurder.

Maar met de DS-1 gaat het ook prima en de ruis is met wat draaien aan de knoppen wel flink te verminderen. Voordeel is dat deze regelematig op marktplaats wordt aangeboden.

Is 65 euro voor een DS-1 een redelijke prijs ???

Wat ook een hele goede schijnt te zijn is de Proco RAT. Alleen is deze dan wel wat duurder.

Heb je hier een link van ??? Hoor vaker dat de RAT distortion ook erg goed moet zijn.

Origineel geplaatst door mario
Heb je hier een link van ??? Hoor vaker dat de RAT distortion ook erg goed moet zijn.

ctrl-n

tik in 'www.google.nl' (of .com)
tik in 'proco rat'
klik op zoeken.

Klik op de 1e of 2e link. ;)

Zo kan het ook ja :D

Gewoon gain distorten op je mengpaneel kan ook.

Wij hebben een MT-2 en een DS-1, maar gebruiken practisch altijd de gain distortion van onze MACKIE.
Was een tip van matt second.

welke ik weer kreeg van Lawrie Immersion

Thnx guys, vraag me wel af of die op de 01v ook zo goed is..... gewoon proberen dus :)

gr. Mario

helaas
dan krijg je een digitale clip distortion

als je dan toch een boss pedaaltje neemt, neem dan de MT2 metal zone. Die schreeuwt pas echt! En er zit nog een kewle eq met midsweep op ook.

fuck mario je wil een dikke 303 kopen voor veel geld
en een cheap ass distortion??
koop gewoon een chandler tubedriver (buizen!!!)
liefst een rackversie maar pedaal kan ook denk ik
vette scheurbak man en nog 3 bands eq er op ook

hehehe en wat mag zoiets kosten Mono-poly ??? Toch zit er op zich wel een aardige distortion in de 01v... maar ja 't kan altijd beter.

[offtopic] ik moet dit toch even kwijt....... een hele mooie tb303 kan ik ruilen voor m'n prachtige Modular (doe er praktisch niks mee) met wat bij bebetaling zijn kant! Heb er reeds eentje gehad in het verleden maar omdat hij daar maar stof stond te happen heb ik 'm weer goed kunnen verkopen, tja nu na een tijdje mis ik hem toch weeer. Vind het zo eeen vreselijke beslissing, bah [offtopic]

Zomaar een overweging, not!

gr. Mario

Back