Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hi Daar,
Ik heb 12 Bits samplers, waaronder akai's...Vind ze erg mooi klinken maar was ook opzoek naar een sampler met een 'cleane' sound, vandaar...
Ik ben wel benieuwd naar iemand die mij een beetje het verschil kan uitleggen, tussen de roland s- series: 330, 750, 760, 770...
330 is 12 bit en klinkt heeft dus meer grit maar voor de rest..Verschil in sound tussen alle modellen?
Groetjes,
A.

157,32 voor die s760 = zonder geheugen uitbreiding, extra dig/video/uitgangen bord, scsi randapparatuur, library, monitor etc. kortom het gaat hierbij om de basisuitvoering zonder iets extra's.normaal zou dat 175-200 euro kunnen kosten. dus voor 50 /75 euro meer krijg je hem wel compleet ( met wat zoeken)
die s750 krijgt ie nooit die 350€ voor denk ik
emu6400 is ook een mooie sampler, hou zelf meer van roland
mac ?, verder +1Volgens mij gaat dat het best op de nieuwe pc waar je voor gaat sparen Ron![]()
s760 alles inclusief, 275 euro

Volgens mij gaat dat het best op de nieuwe pc waar je voor gaat sparen Ron
Die fetish voor MSX-muizen en monochrome bromschermen ontgaat me echt volkomen... brr.. En scsi maakt me nog steeds boos, net als zipdrives.