Gezocht Roland S760 of S770....met Scherm en muis??

Status
Please reply by conversation.
261 euro. Niet weinig, geen 400 euro. 645 euro(en 400euro ook, sorry) vind ik echt woekerprijzen. Maar vragen staat vrij.

Kheb hele tijd geleden een s760 kunnen kopen voor nog geen 25 eu!
super staat (alleen power kabel miste en video output kaart zat er niet in)
klinkt en werkt super!

s760 alles inclusief, 275 euro

Ik vraag 100eu voor mn S330 en vind dat redelijk. Een 750 of 760 moet daar niet ver vandaan zitten imho. Die TV wil je trouwens echt niet, met het juiste kabeltje kan je er volgens mij makkelijk een goedkoop flatscreentje aan hangen.

Het irriteert me echt een beetje, die jongen zoekt gewoon voor een normale prijs oprecht een 760 en hop daar zoekt men weer een kansje...

kom nou , een s330 vergelijken met een s760, da's toch echt appels met peren vergelijken:
s330 512kbit, s760 32mb , 12bit, versus 16bit + dig in/out/ scsi/ monitor /muis etc etc.
ik wil m'n s760 helemaal niet kwijt, ben nog veel te hard bezig met de s550 w30 library om te zetten ( de s760 is de enige die alle roland formaten aankan en wordt ook door bv kontakt herkend) .
vind 275€ , voor een complete , goede , sampler met zeer uitgebreide library, cd-rom speler , monitor, muis, , scsi hd etc , redelijk, en anders zou erover te praten zijn.
100euro is voor een s330 nogal veel, heb ze voor 75´ gezien , geregeld

Die 12bit is nu juist het grootste voordeel imho. Maar dat is persoonlijk. En 100, 75, dat is de regio voor die hoek. Geen 400 en al helemaal geen 645. Dat was het punt eigenlijk.

Als ik kijk wat ie kan en doet, en toevoegt aan een digitale setup als 12bitter is 100 meer dan redelijk. Ook al dumpen mensen hem wellicht voor 50+.

ga dan voor een w30 als je echt veel waar voor je geld wilt. krijgje voor zo'n 50 euro extra de sequencer, grotere display de romgeluiden en het toetsenbord erbij. en kan s50 geluiden ook coverteren en scsi erop ( als optie)
of als het een rackversie moet zijn , dan Emu esi 32 of beter nog esi 4000.
allemaal erg veel waar voor het kleineren samplegeld.
ik vind de rolands wel gebruikersvriendelijker.

W30 was mijn 12bits-tip aan de topicstarter inderdaad. Die tv's wil je niet.

E64 of 6400 zijn toch nog betaalbaar te vinden?

157,32. Dat is mijn schatting. Sunny zit op 250. Ergens in het midden ligt de waarheid, hopelijk vind Amorgoz zo'n exemplaar. Want daar gaat het hier uiteindelijk om :)

157,32 voor die s760 = zonder geheugen uitbreiding, extra dig/video/uitgangen bord, scsi randapparatuur, library, monitor etc. kortom het gaat hierbij om de basisuitvoering zonder iets extra's.normaal zou dat 175-200 euro kunnen kosten. dus voor 50 /75 euro meer krijg je hem wel compleet ( met wat zoeken)
die s750 krijgt ie nooit die 350€ voor denk ik
emu6400 is ook een mooie sampler, hou zelf meer van roland

Als bezitter van een SP1200 is Emu oppermachtig in huize 154 qua sampling, ook al is driekwart van de studio verder van Roland :)

Hi Daar,

Ik heb 12 Bits samplers, waaronder akai's...Vind ze erg mooi klinken maar was ook opzoek naar een sampler met een 'cleane' sound, vandaar...

Ik ben wel benieuwd naar iemand die mij een beetje het verschil kan uitleggen, tussen de roland s- series: 330, 750, 760, 770...

330 is 12 bit en klinkt heeft dus meer grit maar voor de rest..Verschil in sound tussen alle modellen?

Groetjes,

A.

ik heb weer een s330
w30 ook gehad
vanwege de goede roland library

iig de s330/550/10/50 en s760enso zijn ast goe is allemaal compatible
maar kdenk dat de roland 760 veeeel beter converters heeft
ff specs ..checken

kosten toen ook een berg cash

nu ?
s330vindtje soms voor 75.- :doei:

157,32 voor die s760 = zonder geheugen uitbreiding, extra dig/video/uitgangen bord, scsi randapparatuur, library, monitor etc. kortom het gaat hierbij om de basisuitvoering zonder iets extra's.normaal zou dat 175-200 euro kunnen kosten. dus voor 50 /75 euro meer krijg je hem wel compleet ( met wat zoeken)
die s750 krijgt ie nooit die 350€ voor denk ik
emu6400 is ook een mooie sampler, hou zelf meer van roland

kzie nu net dat sunny t antwoord al gaf over de compatibility
van de sound library,s

dus duidelijk wel aardig wat verschil qa bits / khz en meer opties van de s series samplers

kwil ook noig wels gaan samplen / editten met muis en monitor
leukkkkkkkk

Volgens mij gaat dat het best op de nieuwe pc waar je voor gaat sparen Ron :D

Die fetish voor MSX-muizen en monochrome bromschermen ontgaat me echt volkomen... brr.. En scsi maakt me nog steeds boos, net als zipdrives.

mac ?, verder +1

De Roland S750 zit zo rond de 250 euro
als die compleet is met muis en monitor en het beste
nog een CD-rom speler erbij met geluiden.

Kaal zo rond de 200 a 215 euro

Je kunt trouwens ook een MSX muis gebruiken voor de S750 en via Scart naar een verloop -din kun je
de S750 op een TV aansluiten echter dit is geen kleur
maar gewoon zwart wit.

s760 alles inclusief, 275 euro

k kocht zo juist een set s550 met cd en bga monitor en flops voor 50.- yes !!!!!!!8~

klank wise met de s760/750 is toch aleen de ad da converters die toen baanbrekend waren
ofis de s750/760 nu 16 bitt ?

Die fetish voor MSX-muizen en monochrome bromschermen ontgaat me echt volkomen... brr.. En scsi maakt me nog steeds boos, net als zipdrives.

probleem = steeds datie pc ermaar niet komt en om daar nou op te gaan 12 bitten
heb egt veel soorten samplers al gehad
ook weer verkocht
vindt t wel wat hebben stelletej vintage racks ...met goede sounds erin [ betaalbaar ook thesedyas
behalve de sp12/1200
hebbie weer emu rack samplers voor

Status
Please reply by conversation.
Back