bcf2000, access virus powercore en k2661 sample optie gezoch

Status
Please reply by conversation.
moderator kan de titel veranderd worden naar

bcf2000, access virus powercore en k2661 sample optie gezocht?

waarom niet? als je die optie nu niet gebruikt? maar ja, ik heb inderdaad nog niemand gevonden

blijkbaar is de prijs voor de sampleoptie dan gedaald, dacht dat die duurder stond.

333 vind ik nog redelijk voor nieuw, ff bekijken

Wel, Als ik een sample optie moest hebben in m'n K2000,
dan zou ik er zelf ni aan denken om ze eruit te halen en te verkopen voor een prikkie....

1) dan blijft er een gat over in de case, (maar mss ni voor de K2661 ???)
2) mss ga ik ze toch nog missen na de verkoop...

Alé, zeker succes gewenst, maar ik zou me echt verbazen als je iemand vind die
het uit z'n K2661 wil halen!
of tja, mss iemand die er nog één ergens heeft liggen!!??

"Gewoon effe doorsparen en bv bij Music store één bestellen" zou ik zeggen!!
Het is daar al serieus afgeprijst... ni ??

en Buiten dat in januari mss al de rekeningen komen,
de maand december is een goeie maand voor je budget
(13de maand, een week vroeger loon gestort, 31 dagen, intresten)

Alé,
IK zou er ook wel een sample optie inwillen, moest ik een K2661 hebben...

ik heb trouwens nog een vraagje:
indien je de adatinputs van de kurzie gebruikt wil hij altijd master zijn en bijgevolg verplicht je je daw dan op 44000hz te werken.

Wordt die zelfde beperking opgelegd als je de SPDIF inputs van de sampler in gebruikt of niet? ik weet namelijk niet goed of SPDIF ook met master en slave werkt of niet. Lijkt me wel belangrijk, indien ik verplicht wordt op 44000 te werken doordat ik enkele kanalen uit cubase door de effecten van de kurzie jaag, lijkt het met toch een stuk minder interessant of vergis ik me nu?

Hoi Musicheaven,

Ik heb een Powercore Element PCi met Access Virus (1 instance) te koop, ZGAN... Laat maar weten of je belangstelling hebt!

Groetjes, John

bcfs zijn in orde, de sampleoptie wacht ik even mee en van de virus zoek ik wel de UNLIMITED VERSIE, dat ik dus toch verschillende uitgangen heb

Hello,

Ik heb een powercore PCI MKII unplugged (dus zonder de fx-plugins), maar met de Access Virus powercore Multi DSP!!
(let op die II; die wordt gewoon gesupport door TC, de eerste pci niet meer!!)

Ik heb zelf nog een POCO MKII, echter de Virus Powercore en de PCI MKII unplugged zijn overbodig geworden door aanschaf TI!

Groet

Derek

(zal ook een pm sturen)

Status
Please reply by conversation.
Back