Eigenharp alpha , pico

zongada

Nieuwkomer
Dit wordt voorgesteld als DE muzikale revolutie van de laatste 60 jaar , den Eigenharp Alpha of het kleine broertje , de Pico ; check it out op youtube... de alpha heeft wel een serieus prijskaartje (3900 pond)Heeft er misschien al iemand deze coole controller/sequencer/synth/whatever ?

Ik juig vernieuwende intrumenten best wel toe...maar dit lijkt wel heel erg hier op.

star-wars-cantina-band.jpg

Ik juig vernieuwende intrumenten best wel toe...maar dit lijkt wel heel erg hier op.

star-wars-cantina-band.jpg

ik vind deze beter.

oftewel,,............. Vleesch nog visch zei Kniertje...............

:mega:

Ja, mooi ding hoor. Wel voor de doorzetter, ben zelf al jaren aan het worstelen met een Chapman Stick en saxofoons. Jammer dat -ie 'm niet draadloos heeft gemaakt. Moet toch geen probleem zijn? Recensie in SOS van vorige maand.

Worstelen met saxofoons? Geen last van....maar ik heb dan ook een VL-1. :D

En als ik het goed begrepen heb , dan is de vingerzetting voor de toetsen in eender welke toonaard dezelfde , dus een pak makkelijker dan een gewoon keyboard ; nu ja , in theorie toch....

youtube link werkte precies niet meer, hier mogelijk nog een ander filmpje van deze toch wel best zotte controller :

eigenharp

Probeer al een tijdje een mooie beschrijving te verzinnen voor dit ding, maar het lukt niet echt!
Wat een veelzijdig creatief ding om muziek mee te maken zeg.
Ben benieuwd wanneer de eerste muziekant er volle zalen mee trekt!
:halleluja

En als ik het goed begrepen heb , dan is de vingerzetting voor de toetsen in eender welke toonaard dezelfde , dus een pak makkelijker dan een gewoon keyboard ; nu ja , in theorie toch....

Je bedoelt hetzelfde als een gitaar? :)

Back