Vanavond DenDer op Amsterdam Dance Radio @ Salto TV

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Last minute boeking.......

Vannacht draai ik tussen 02.00 - 03.00 uur op Amsterdam Dance Radio bij omroep Salto in Pakhuis Willem De Zwijger.......het wordt ook live uitgezonden via zender A1 (enkelt omgeving Amsterdam).

http://www.amsterdamdanceradio.nl/

Daar kan je alle info vinden incl. livestream TV en livestream audio voor mensen buiten de regio Amsterdam.

De uitzending begint om 01.00 uur.

Voeg ADR ook toe bij je hyves....

http://www.amsterdamdanceradio.hyves.nl/

Leuk, zet me video klaar.

:D koel....je kan het eventueel de dag erna ook nog bekijken op www.salto.nl via ondemand live stream. Klik op ondemand naast Salto 1 en tiep de datum in en het uur dat je wilt zien. Dit is dan ook voor mensen die dan al liggen te slapen en/of niet in de omgeving van A'dam wonen. :okdan:

Last minute boeking.......

Vannacht draai ik tussen 02.00 - 03.00 uur op Amsterdam Dance Radio bij omroep Salto in Pakhuis Willem De Zwijger.......het wordt ook live uitgezonden via zender A1 (enkelt omgeving Amsterdam).

http://www.amsterdamdanceradio.nl/

Daar kan je alle info vinden incl. livestream TV en livestream audio voor mensen buiten de regio Amsterdam.

De uitzending begint om 01.00 uur.

Voeg ADR ook toe bij je hyves....

http://www.amsterdamdanceradio.hyves.nl/

zei dender ,../effetsjekken
.

Thanx Niels, hoe is ie trouwens? Zit je nog steeds op het eiland?

Alles Goe D! :)
ff voor de insiders: as dinsdag word mijn inboedel naar NL verscheept waarna ik mijzelf verscheep op de 10de deze maand.
Daarna hoop ik medio 2de week van januarie naar Berlijn te verhuizen.

Alles Goe D! :)
ff voor de insiders: as dinsdag word mijn inboedel naar NL verscheept waarna ik mijzelf verscheep op de 10de deze maand.
Daarna hoop ik medio 2de week van januarie naar Berlijn te verhuizen.

Wow ga je in Berlijn wonen? Tof ik ga langs komen gaan we die m**fen gek maken.....:okdan:

...gaan we die m**fen gek maken.....

Die lui maak je nie gek... da zijn ze al! Maar als je echt gestoorde Duitsers wil mee maken: Frankfurt en dan vooral Offenbach. Berlijn is veelste hip geworden voor echte gekte...

thnx Zoid.....:okdan: Het was errug leuk gisteren......de uitzending is te bekijken via www.salto.nl -> Salto1 ondemand -> 4 december -> kies 02.00-03.00 uur....veel luister en kijk plezier.......:W

Mnr Cruijf?? Die stropdas he.. Hahaha hilarisch verhaal! Lekkere set hoor! spacende shit vanaf 26:05! Helemaal te gek, die muziek met die beelden zo!

Ja meneer Cruijf.....het zat zo.....ik had met wat vrienden voetbal gekeken (Ajax - ???), Champions League en tijdens de rust hadden we het er al over dat Johan helemaal geen stropdas nodig heeft en daarnaast was het ook nog een lelijke stropdas. Dus na veel blowen en zuipen hadden we honger....dus wij naar de Febo op de Vrijheidslaan.....komt Johan ineens binnenlopen.
Een vriend van me zegt durf je nooit om dat te gaan zeggen van die stropdas maar ja natuurlijk onder invloed en ik ben ook een Amsterdams straatschoffie net als Cruijf ook ooit was. Dus ik naar Johan toe...ik zeg meneer Cruijf mag ik U wat vragen, natuurlijk jongen zeg maar Johan....dus Johan zeg ik, is die stropdas die U draagt is echt vet lelijk en past ook niet echt bij U. Hoezo dat dan, vraagt Cruijf. Ik zeg, U bent toch een man van de straat die dragen geen stropdassen en daarbij hoeft U toch niet mee te doen met die witteboorden criminelen van de TV, U bent Johan Cruijf.
Waarschijnlijk heeft Johan zich gerealiseerd dat er wel wat in zat wat ik zei en daarna heeft ie geen stropdassen meer gedragen op TV.

Met dit verhaal ben ik ook op RTV Noord-Holland geweest ter gelegenheid van de 60ste verjaardag van Cruijf, ik zat toen tussen Ali B en Jack Spijkerman in gemonteerd ofzo. Ik zal die band weer s opsnorren en digitaliseren, flikker ik m op utube ofzo..die journalist die me interviewde heeft het verhaal bevestigd gekregen van Cruijf zelf. Johan kon het zich nog herinneren....:)

Laatst gewijzigd:
Oja en thx natuurlijk :okdan: beelden etc worden allemaal door onszelf gemaakt geplakt gefade etc....

Ja meneer Cruijf.....het zat zo.....ik had met wat vrienden voetbal gekeken (Ajax - ???), Champions League en tijdens de rust hadden we het er al over dat Johan helemaal geen stropdas nodig heeft en daarnaast was het ook nog een lelijke stropdas. Dus na veel blowen en zuipen hadden we honger....dus wij naar de Febo op de Vrijheidslaan.....komt Johan ineens binnenlopen.
Een vriend van me zegt durf je nooit om dat te gaan zeggen van die stropdas maar ja natuurlijk onder invloed en ik ben ook een Amsterdams straatschoffie net als Cruijf ook ooit was. Dus ik naar Johan toe...ik zeg meneer Cruijf mag ik U wat vragen, natuurlijk jongen zeg maar Johan....dus Johan zeg ik, is die stropdas die U draagt is echt vet lelijk en past ook niet echt bij U. Hoezo dat dan, vraagt Cruijf. Ik zeg, U bent toch een man van de straat die dragen geen stropdassen en daarbij hoeft U toch niet mee te doen met die witteboorden criminelen van de TV, U bent Johan Cruijf.
Waarschijnlijk heeft Johan zich gerealiseerd dat er wel wat in zat wat ik zei en daarna heeft ie geen stropdassen meer gedragen op TV.

Met dit verhaal ben ik ook op RTV Noord-Holland geweest ter gelegenheid van de 60ste verjaardag van Cruijf, ik zat toen tussen Ali B en Jack Spijkerman in gemonteerd ofzo. Ik zal die band weer s opsnorren en digitaliseren, flikker ik m op utube ofzo..die journalist die me interviewde heeft het verhaal bevestigd gekregen van Cruijf zelf. Johan kon het zich nog herinneren....:)

Hahaha, wat een cool aktie! Eindelijk iemand die eerlijk tegen hem is! Dat kon ie dus wel waarderen :kroon:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back