Synthi 100

3 synthi's + seq+ enorme patchmatrix en hij wordt ook nog gereviseerd, wouw, helaas weer geen winnend staatslot gekocht

da's inderdaad erg weinig

Wat moet je toch met zo'n ding, eerst je huis verbouwen en een extra hypotheek aanvragen.
Naar mijn weten stond die eerst op de laatste Vemia voor 28000 pond te koop, met een heel verhaal erbij dat de verkoper z'n huis moest verkopen i.v.m de crisis en hij daarom er geen plaats meer voor had?
Kan me ook niet voorstellen dat hij nu voor veel minder weg gaat, moet je wel erg wanhopig zijn, of platzak?

Ik ben bescheiden, ik neem genoegen met slechts een AKS.

Ik moet hem wel makkelijk mee het podium op kunnen slepen dus voor mij een AKS :)

Ik moet hem wel makkelijk mee het podium op kunnen slepen dus voor mij een AKS :)

mee eens een aks !
retro bomb case
:D

hout is mooi niet overdrijven

denkwel egt dat soon synthie 100 egt een universiteits ding is / wordt net as de weinige arp 2500
leer machienes

niet egt musicaal ...[voor ons ...bruikbaar
[en je huis verbouwen voor zulke gear doeje toch graag

..ik wel
khuur der so nog een flat by
hehe
:bekdicht:

dit had ik nog nooit gezien van ems ;
http://machines.hyperreal.org/manufacturers/EMS/Overview/emsprods.html#synthi100

scrol naar beneden en zie de video synthesizer /Innovative Video Synthesiser using analogue and digital techniques.

Digital Matrix Patch Panel: 53 inputs by 57 outputs.
Analogue Matrix Patch Panel: 16 by 20.
Manual, VCO and Audio controls.
Digital counters, delays and video modifiers.
The prototype was used to provide a projected lightshow for an early Tangerine Dream concert at the London Rainbow.
15 Built.
Spectron (formerly Spectre)
1974/5. (£4,000)
Designer: Richard Monkhouse.

en dit moet toch een foutje zijn op dezelfde site
Synthi A (formerly Portabella)
1971. (£198)
Designer: David Cockerell.
Same specification and pcbs as the VCS3, but fitted in an attache briefcase. (Yes, it actually is a Spartanite one.)

198.- pounds ????

spectre.gif

:D :doei:

Hoe laat eindigd het vandaag? 23:59?

AUCTION ENDS 20.00 GMT OR SOON AFTER, THURSDAY DECEMBER 17
don't worry that the automated countdown saying 'closes in x hours' may be slightly inaccurate. The actual end will be at 20.00, or very soon after, depending on any continuing bid activity - the item remains open for a short time after the latest bid to try to allow time for over-bidding.

Auction highest bid: 21005 GBP
Leader or winner: force35

Back