Geruisloos
Ingeburgerd
Te koop, de Oberheim (Viscount) MC1000 Midi Controller met 88 half gewogen toetsen en aftertouch. Een perfect Masterkeyboard voor op het podium vanwege z’n robuuste bouw (van voornamelijk metaal). Maar ook in de studio is deze uiteraard prima te gebruiken. Het is gewoon een zeer degelijk ding.
Heb ‘m in 2006 nieuw gekocht maar hij is niet intensief gebruikt. Nog in perfecte staat dus. (Hoewel er wel een ‘klikje’ in de F2# toets zit, maar deze doet het nog wel gewoon zonder problemen). Ik doe ‘m weg vanwege overstap naar een mobielere studio.
Originele doos (indien gewenst) en handleiding zijn aanwezig.
Opsturen wordt wat lastig vanwege de omvang en het gewicht (20kg). Dus afhalen is wellicht het beste. Ik woon in de buurt van Alkmaar, Noord Holland.
Prijs: € 350,00
De QuikLok VFP125 piano style sustain pedaal doe ik er dan gratis voor je bij.
Heb ‘m in 2006 nieuw gekocht maar hij is niet intensief gebruikt. Nog in perfecte staat dus. (Hoewel er wel een ‘klikje’ in de F2# toets zit, maar deze doet het nog wel gewoon zonder problemen). Ik doe ‘m weg vanwege overstap naar een mobielere studio.
Originele doos (indien gewenst) en handleiding zijn aanwezig.
Opsturen wordt wat lastig vanwege de omvang en het gewicht (20kg). Dus afhalen is wellicht het beste. Ik woon in de buurt van Alkmaar, Noord Holland.
Prijs: € 350,00
De QuikLok VFP125 piano style sustain pedaal doe ik er dan gratis voor je bij.