• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Oberheim MC1000 88 Keys Midi Controller

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Geruisloos

Ingeburgerd
Te koop, de Oberheim (Viscount) MC1000 Midi Controller met 88 half gewogen toetsen en aftertouch. Een perfect Masterkeyboard voor op het podium vanwege z’n robuuste bouw (van voornamelijk metaal). Maar ook in de studio is deze uiteraard prima te gebruiken. Het is gewoon een zeer degelijk ding.

Heb ‘m in 2006 nieuw gekocht maar hij is niet intensief gebruikt. Nog in perfecte staat dus. (Hoewel er wel een ‘klikje’ in de F2# toets zit, maar deze doet het nog wel gewoon zonder problemen). Ik doe ‘m weg vanwege overstap naar een mobielere studio.

Originele doos (indien gewenst) en handleiding zijn aanwezig.

Opsturen wordt wat lastig vanwege de omvang en het gewicht (20kg). Dus afhalen is wellicht het beste. Ik woon in de buurt van Alkmaar, Noord Holland.

Prijs: € 350,00

De QuikLok VFP125 piano style sustain pedaal doe ik er dan gratis voor je bij.

Attachments

• oberheim1.jpg
    oberheim1.jpg
    125,2 KB · Bekeken: 125
  • oberheim2.jpg
    oberheim2.jpg
    136,7 KB · Bekeken: 108
Gekoppeld aan een sound module kun je hier een leuke stage piano van maken. 8)

Prijs gaat naar € 325,00.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back