2 tracks Oakenfold

Cool! Gefeliciteerd!

Ja, klopt nr5 is co productie, nt 10 is volledige productie en beiden tevens mastering

? en Empire of the Sun is toch een Australisch duo? Heb jij met hun samen gewerkt? Kan natuurlijk... En nummer 10 (Taste Experience met Frustration) heb jij helemaal geproduceerd?

Volgens mij snap ik iets niet helemaal...

na wat rondneuzen begrijp ik t ook helemaal niet meer eigenlijk hehe

Ok gents.

TasteExperience remix: volledig mijn productie (ghost productie voor Stephen Wiley als uitvoerend artiest) tevens owner van Olympik
Uitgebracht op Olympik records samen met het orgineel van Russel (Taste Experience)

Eonism is speudoniem voor projecten samen met Eddie Murray

Owh ja en als je nog even een aantal maanden terugspit in het tracksforum, dan vind je vast ook nog wel wat van de work in progress snippets die ik destijds gepost heb.

Ok gents.

TasteExperience remix: volledig mijn productie (ghost productie voor Stephen Wiley als uitvoerend artiest) tevens owner van Olympik
Uitgebracht op Olympik records samen met het orgineel van Russel (Taste Experience)

aha! dat verklaart een hoop. Vind je het niet raar dat dan iemand anders zijn naam onder jouw werk staat? Lijkt mij vreemd...als muzikant enzo...

Ok gents.

Huh wie is Stephan Wiley dan ? Jij maakt het nummer en zijn naam staat er bij ? Zoiets ?
Ik snap het niet.

Ik ken nog wat forumleden die dat ook weles doen ;) ,.. maar meestal is t niet de bedoeling dat dat bekend wordt gemaakt! Staat zelfs in sommige contracten.
Maar ik snap dat t moeilijk wordt je mond te houden zodra mensen je in twijfel gaan trekken.
Dus ik zeg,. low-profile :maffia: houden Raphie,. en gewoon doen of je de dorpsgek bent! 8o) BLERRPPPGHGEKRRRTTT!!!!!

Back