2 tracks Oakenfold

ik vinnut wel lullig hoor, Raphie wil weer eens de blits maken, krijgt ie gelijk weer een bak reut over zich heen :D

ik snap er geen reet meer van ?? Wat is er nou aan de hand ?

Raphie heeft gewerkt aan 2 tracks die niet onder zijn naam zijn uitgekomen. Die tracks staan nu in de Oakenfold playlist, en die vreugde wilde hij met ons delen.
Mooi resultaat toch? dat het niet onder zijn naam te vinden is komt natuurlijk veel voor in de dance scene.

ThnX :-)

Julle weten het allemaal, voor het gross van ons valt er geen reet te verdienen in de dance scene als producer, dus op een A-list DJ playlist is de meest spannende reward voor mijn efforts van dit jaar :D

Als ze die timing'en daar eens naast leren zetten zodat je kan zien waar dat ongeveer wat ten dans speelt, dan zou dat een grote verbetering zijn, maar kzal em eens door soundforge trekken dat scheelt een hoop ge'piek'er :)

iets zegt men eerste gehoor dat er een paar vette knakers op staan, diep dish! op 00:49:45s ouchj:{

ThnX :-)

Julle weten het allemaal, voor het gross van ons valt er geen reet te verdienen in de dance scene als producer, dus op een A-list DJ playlist is de meest spannende reward voor mijn efforts van dit jaar :D

ah en heb jou nog niet gehoord maar alvast proficiat, als men daar al op verschijnt is men goed bezig:okdan:

goed gedaan!

was ni makkelijk denk ik om toch in de sfeer van het originele te blijven en er zelf iets origineels mee te doen, toch geslaagd.
mooie textures in verwerkt en vocal fx, het toffe in het stereofield is het soort afterclapje dat rechts steekt ook nog eens lijkt dat het omhoog in je oor klinkt, 3dmatig, weird but fun->(audiotechnica phones AT-M40fs) :okdan:

Back