Gezocht: ns10m Tweeters

Status
Please reply by conversation.

marcush

Ingeburgerd
Ik heb per ongeluk mijn tweeters opgeblazen en nu heb ik 2 nieuwe nodig, ik heb alleen geen zin om ze helemaal uit de vs te halen dus ik vroeg me af of ze hier misschien aangeboden worden.

mvg, marcush.

En niet dubbel posten, deze heb je ook al bij Monitoring & Versterking staan............

nogmaals, begrijpend lezen, in dat topic vraag ik naar dealers/winkels in nederland, hier vraag ik specifiek naar aanbiedingen van mensen die op dit forum actief zijn.

ebay....

hoef je ze niet te halen...worden ze gebracht tot aan de deur....

goed he...mijn begrijpend lezen

ebay....

hoef je ze niet te halen...worden ze gebracht tot aan de deur....

goed he...mijn begrijpend lezen

Je interpretatievermogen is alleen niet zo sterk, je had natuurlijk wel kunnen begrijpen dat ik met "uit de vs halen" via ebay bestellen bedoel. Dat duurt helaas meestal minimaal 2 weken en ik wil ze graag op de korte termijn hebben. Jai zo beglaipen?

Ik probeer je alleen maar te helpen hoor...
Mijn ns-10 was ook stuk, kon nergens in nederland een winkel vinden die woofers te koop had.
Op ebay kan je met wat geluk iemand in europa vinden die ze verkoopt (zijn meestal wel tweedehands en niet meer nieuw).

Vind dat je wel erg bijdehand doet voor iemand die om hulp vraagt.
Hoe dan ook veel succes met het vinden van een winkel in nederland die nog onderdelen in stock heeft van een speaker die niet meer gemaakt wordt.

grtzzz Bruce

nogmaals, begrijpend lezen, in dat topic vraag ik naar dealers/winkels in nederland, hier vraag ik specifiek naar aanbiedingen van mensen die op dit forum actief zijn.

als ik het goed begrijpend lees wil hij ze uit een winkel in Nederland......

Ik probeer je alleen maar te helpen hoor...
Mijn ns-10 was ook stuk, kon nergens in nederland een winkel vinden die woofers te koop had.
Op ebay kan je met wat geluk iemand in europa vinden die ze verkoopt (zijn meestal wel tweedehands en niet meer nieuw).

Vind dat je wel erg bijdehand doet voor iemand die om hulp vraagt.
Hoe dan ook veel succes met het vinden van een winkel in nederland die nog onderdelen in stock heeft van een speaker die niet meer gemaakt wordt.

grtzzz Bruce

mijn excuses, ik dacht dat het bijhand van jouw kant bedoelt was.

heb je de woofer destijds zelf gemonteerd? of heb je dat laten doen?

Ik kon ze nergens voor een redelijke prijs vinden, dus ik heb mijn ns-10's verkocht en dynaudio bm15A's gekocht......dat was ook een dure grap, maar daar heb ik nog geen moment spijt van gehad.

grtz Bruce

Status
Please reply by conversation.
Back