Zoals de titel zegt, wil ik graag mijn Alesis ION ruilen tegen een Oberheim OB-12.
De ION heb ik in het begin van dit jaar aangeschaft en ik ben de 2e eigenaar.
Verder ziet de ION er netjes uit, is altijd in een rookvrije omgeving gebruikt en het belangrijkste, hij heeft GEEN
last van kraakjes en\of slechte volumeregelingen.
Reden voor de ruil is, dat ik op één of andere manier niet echt kan wennen aan de bediening van de ION en verwacht dat ik met de OB-12 beter uit de voeten kan.
(Overigens ben ik geen muzikant, maar vind het gewoon leuk om met een synth te spelen en soundscapes proberen te maken
)
Foto's kan ik uiteraard op verzoek sturen, maar ik moet ze dan nog wel even maken.
De ION heb ik in het begin van dit jaar aangeschaft en ik ben de 2e eigenaar.
Verder ziet de ION er netjes uit, is altijd in een rookvrije omgeving gebruikt en het belangrijkste, hij heeft GEEN
last van kraakjes en\of slechte volumeregelingen.
Reden voor de ruil is, dat ik op één of andere manier niet echt kan wennen aan de bediening van de ION en verwacht dat ik met de OB-12 beter uit de voeten kan.
(Overigens ben ik geen muzikant, maar vind het gewoon leuk om met een synth te spelen en soundscapes proberen te maken
)Foto's kan ik uiteraard op verzoek sturen, maar ik moet ze dan nog wel even maken.