• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te ruil: Alesis ION tegen een Oberheim OB-12

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

_Martin_

Stamgast
Zoals de titel zegt, wil ik graag mijn Alesis ION ruilen tegen een Oberheim OB-12.

De ION heb ik in het begin van dit jaar aangeschaft en ik ben de 2e eigenaar.
Verder ziet de ION er netjes uit, is altijd in een rookvrije omgeving gebruikt en het belangrijkste, hij heeft GEEN
last van kraakjes en\of slechte volumeregelingen.

Reden voor de ruil is, dat ik op één of andere manier niet echt kan wennen aan de bediening van de ION en verwacht dat ik met de OB-12 beter uit de voeten kan.
(Overigens ben ik geen muzikant, maar vind het gewoon leuk om met een synth te spelen en soundscapes proberen te maken :) )

Foto's kan ik uiteraard op verzoek sturen, maar ik moet ze dan nog wel even maken.

Een klein zetje omhoog :)

Grappig, alleen reacties dat ik er met deze ruil, zowiezo wat betreft klank, maar ook wat betreft mogelijkheden, er op achteruit zal gaan :)

Mij gaat het op dit moment dus voornamelijk om de bediening, die ik bij een OB-12 een stuk logischer vind.

M.a.w. Hij is dus nog steeds beschikbaar :)

Een schopje omhoog :)

Misschien in dit nieuwe jaar meer geluk? :)

Aangezien ik al een OB-12 gevonden heb is ruil geen optie meer :P
Ik maak een nieuw bericht met te koop aan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back