Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Oei, toch gelekt...
Wat wel belangrijk is te bedenken dat, en dat is wel inside information..., dit project al haverwege 2008 van start is gegaan en langzaam doorsudderde. Daar hebben hooguit twee mensen aan gewerkt. Natuurlijk heeft de rest al het verlof opgenomen of heeft de hal geschilderd of heeft leuke opmerkingen gemaakt over Hans Nordelius haardracht en andere zeer interessante zaken...
Wout

.... Een G2 opvolger doen ze liever op de Messe....
Ja, maar meer waarschijnlijker: nee...dus die zit in de pijplijn?

Een illustratie...
Een aantal jaren geleden heeft het personeel, op een paar na die het echt niet konden trekken, twee keer afgezien van een maandsalaris.
Wout
Het zijn gewoon een stel jonge honden met veel humor. Wil je iets van ze, dan is het brengen met humor het belangrijkste.Kudos!
En in de eerste plaats voor de onderlinge solidariteit en de loyaliteit naar het bedrijf.

Tja... Zoals Hans Nordelius eens atwoordde toen ik tegen hem zei dat ik niet zijn marketing manager was: "Thanks God for that..." De gebruikers weten het altijd beter, maar ook niet altijd. Natuurlijk heeft de NordLead, NordLead2 en NordLead2X een zeer goede opbrengst gehad. Maar bedenk wel dat toen die uitkwam, nu al 15 jaar geleden (welke synths hebben het ook zo lang volgehouden, om in productie te zijn...?), was er nauwelijk concurentie voor een VA met knoppen en nog rood ook. De Electro3 zou ook goed moeten lopen, maar de tijden zijn even wat anders, wat angstige consumenten. Maar de rek is nog steeds niet uit de NordLead: hij wordt nog steeds verkocht, al denk ik niet erg lang meer...Zou een Nord Lead niet een beter stap zijn, mijn gevoel hebben ze er daar best veel van verkocht of lijkt dat alleen maar zo? Ze kunnen mijn inziens altijd rekenen op behoorlijk trouwe fans. Ik heb het idee, maar kan er helemaal naast zitten, dat de Leads het beter gedaan hebben dan de Wave tot nu toe.