EMpTy 250 reverb

Deze is in beta bij een beperkt aantal betatesters en kan nog niet als product worden gedownload.
Als je graag op de betalijst wilt, kun je me een e-mail sturen via de website.

Laten we nu niet doen alsof UAD matige plugins zijn. Veel betere plugins zijn er niet te krijgen.

Nou, UAD is zeker dichter bij matig dan bij goed hoor..... zijn veel betere alternatieven native

LX480. echt geweldig. en dat meen ik flink!! :)

Zodra hij stabiel werkt op x64 ben ik een koper.

Ik denk even hardop:
Waarom weer imitaties? Heeft het niet meer zin om iets te ontwikkelen wat er nog niet is, of waar het beste van meerdere apparaten in verenigd is?

UAD maakt geen matig spul, maar er is momenteel meer wat goed is.

Dat ben ik zeker met je eens ;) Er zijn ook zeker goede native alternatieven voor UAD zoals Raphie al aangeeft, alleen UAD heeft een dusdanig breed scala aan plugins dat er voor sommige plugins nog geen native alternatieven zijn die in de buurt komen, vind ik dan :) Neem een space echo, een time cube, een massive passive. Daarom juich ik het ook alleen maar toe als er meer native alternatieven komen. Ik sta dan ook op de beta lijst voor de Dim D :)

Ik denk even hardop:
Waarom weer imitaties? Heeft het niet meer zin om iets te ontwikkelen wat er nog niet is, of waar het beste van meerdere apparaten in verenigd is?

Een aantal apparaten vanuit het verleden zijn nu eenmaal toppers. dat is een reden. Tweede is dat het een goede manier is om veel te leren bij het bouwen. Ik ben een tijdje terug nogal met Eventide spullen in de weer geweest. Wellicht dat dat een richting is waar ik me later in ga begeven :D

vergeet vooral niet het piggyback riden op de reputatie en alle marketing inspanningen die al zijn gedaan voor het orgineel. :D

Er zijn nog steeds mensen die denken dat een mooie GUI en een algo een alternatief is voor een orginele unit.
Plugins kunnen prima opzichzelfstaande kunstjes, ook in hoge kwaliteit, maar om nou te zeggen dat een emulatie altijd even geslaagd is, nee.

Als het een slechte emulatie is, dan ga je dat op de fora (Gearslutz) wel merken. Er zijn veel mensen met een een origineel, die een demo graag aan de tand willen voelen. Dan kun je als producent niet aan komen zetten met een rommelproduct.

Het is in ieder geval niet onze insteek. Daarvoor heb ik zelf te lang opnames gemaakt. Ook ik heb teveel apparaten gehad, die niet leverden wat de marketingafdeling beloofde. Daarnaast is het maken van kwaliteitsspul veel leuker. Nu hoeft ik niet te kijken naar de kosten van electronicaonderdelen als ik aan het programmeren ben.

Laatst gewijzigd:
Back