Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat een geld zeg!
Wat een geld zeg!
ja]Waar staat hij te koop, hoeveel kost hij?
En is hij ondanks zijn naam "polyfusion" monofoon? Er bestaat een polyfoon keyboard voor... Heb je ook wat andere info zoals bouwjaar (ik dacht 1980), opbouw (discreet, cem...ik gok discreet gezien bouwjaar)?

Volgens mij maar dat weet ik niet zeker verkocht Peter Koolman (Pete Namlook) zijn BigMoog van Schulze voor ongeveer hetzelfde bedrag correct me if i'm wrong. Namlook verkocht de BigMoog omdat het servicen niet meer opwoog tegen de verdiensten en dat is het risico bij deze bakken na 40 jaar daarmee kun je jezelf afvragen in hoeverre een bedrag van 46.000 euro/dollar nog opweegt tegen de ouderdoms risico's?

Hoeveel zou een zeg maar "identiek" nieuw systeem van dotcom je kosten? Ik weet het, verzamelfactor en dergelijke, maar ik wou het gewoon eens objectief naast elkaar zien. Een dotcom staat objectief gezien tenslotte dicht bij een 55.
Edit: het Moog-55 systeem bevindt zich tussen een (leuk voor de numerologen) dotcom Studio-44 en Studio-66. Dat is in de 5000-8000€ prijsklasse. Dat gaat dan over een splinternieuw, gelijkaardig, objectief beter (maar momenteel minder verzamelwaardig) systeem met keyboard.
LET WEL 40.000 $ = 22.OOO EU
DUS 8000EU VOOR EE NEW DOTCOM...BLIJFT WEL VOORDELIGER
![]()