MOOG 55

Pepertje

Ouwe rot
%21BhyGGqwBGk%7E$%28KGrHqEOKiUEslw%28-G3oBLKz5E8i7g%7E%7E_3.JPG

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160388234823

Deze staat ergens anders voor VEEL en VEEL minder te koop
web.jpg

Polyfusion modular:
3 x 2003 lfo
5 x 2004 vco
1 x 2006 quad vco
3 x 2010 dual vca
1 x 2012 dual ring mod
1 x 2016 vc reverb
2 x 2020 lo pass vcf
2 x 2022 hi pass vcf
1 x 2028 phase shifter
1 x 2030 formant filter
1 x 2032 parametric eq
1 x 2044 envelope follower
2 x 2046 dual eg
1 x 2047 dual vc eg
1 x 2048 dual s&h
3 x 2060 power supply
7 x 2080a 4 input mixer
2 x 2081 bi polar att + multiples
2 x 2083 variable dc source + multiples
1 x 2088 keyboard outputs + multiples
1 x 2090 octave divider
1 x 2092 voltage quantizer
A large box of original polyfusion patch cables..
Some spare knobs and pots.

Waar staat hij te koop, hoeveel kost hij?

En is hij ondanks zijn naam "polyfusion" monofoon? Er bestaat een polyfoon keyboard voor... Heb je ook wat andere info zoals bouwjaar (ik dacht 1980), opbouw (discreet, cem...ik gok discreet gezien bouwjaar)?

Hoeveel zou een zeg maar "identiek" nieuw systeem van dotcom je kosten? Ik weet het, verzamelfactor en dergelijke, maar ik wou het gewoon eens objectief naast elkaar zien. Een dotcom staat objectief gezien tenslotte dicht bij een 55.

Edit: het Moog-55 systeem bevindt zich tussen een (leuk voor de numerologen) dotcom Studio-44 en Studio-66. Dat is in de 5000-8000€ prijsklasse. Dat gaat dan over een splinternieuw, gelijkaardig, objectief beter (maar momenteel minder verzamelwaardig) systeem met keyboard.

Laatst gewijzigd:
Volgens mij maar dat weet ik niet zeker verkocht Peter Koolman (Pete Namlook) zijn BigMoog van Schulze voor ongeveer hetzelfde bedrag correct me if i'm wrong. Namlook verkocht de BigMoog omdat het servicen niet meer opwoog tegen de verdiensten en dat is het risico bij deze bakken na 40 jaar daarmee kun je jezelf afvragen in hoeverre een bedrag van 46.000 euro/dollar nog opweegt tegen de ouderdoms risico's?

Wat een geld zeg!

begryp nu waarom veeeeel mensen motm/moslab en meer modernere modulaire systemen preferren

zou egt vintage egt so veel beter ...klinken [in de porto:Dja]

Waar staat hij te koop, hoeveel kost hij?

En is hij ondanks zijn naam "polyfusion" monofoon? Er bestaat een polyfoon keyboard voor... Heb je ook wat andere info zoals bouwjaar (ik dacht 1980), opbouw (discreet, cem...ik gok discreet gezien bouwjaar)?

nico laas ga maars eens in belgie ...langs by mr morley:okdan:
doe m de groeten ....van ons :engel:
en play tha poly beast

Volgens mij maar dat weet ik niet zeker verkocht Peter Koolman (Pete Namlook) zijn BigMoog van Schulze voor ongeveer hetzelfde bedrag correct me if i'm wrong. Namlook verkocht de BigMoog omdat het servicen niet meer opwoog tegen de verdiensten en dat is het risico bij deze bakken na 40 jaar daarmee kun je jezelf afvragen in hoeverre een bedrag van 46.000 euro/dollar nog opweegt tegen de ouderdoms risico's?

Hoeveel zou een zeg maar "identiek" nieuw systeem van dotcom je kosten? Ik weet het, verzamelfactor en dergelijke, maar ik wou het gewoon eens objectief naast elkaar zien. Een dotcom staat objectief gezien tenslotte dicht bij een 55.

Edit: het Moog-55 systeem bevindt zich tussen een (leuk voor de numerologen) dotcom Studio-44 en Studio-66. Dat is in de 5000-8000€ prijsklasse. Dat gaat dan over een splinternieuw, gelijkaardig, objectief beter (maar momenteel minder verzamelwaardig) systeem met keyboard.

LET WEL 40.000 $ = 22.OOO EU
DUS 8000EU VOOR EE NEW DOTCOM...BLIJFT WEL VOORDELIGER
:Z

het was 8000 dollar.

Maar zijn die Moogs zo onbetrouwbaar dan? Mijn Formant is 30 jaar oud, en mits een beetje TLC loopt die als een zonnetje.

LET WEL 40.000 $ = 22.OOO EU
DUS 8000EU VOOR EE NEW DOTCOM...BLIJFT WEL VOORDELIGER
:Z

Plus tal van nieuwe features maar het is natuurlijk wel stoer als je kunt zeggen ik heb een Moog 55 naast mijn Ferrari staan :D

Back