houten zijkantjes

electrodancer

Ouwe rot
hier heb ik nieuwe houtjes gemaakt voor de virus indigo 2

Attachments

• IMG_0010.jpg
    IMG_0010.jpg
    189,3 KB · Bekeken: 112
niet om de sfeer te verpesten, maar is er ook een praktisch nut aan houten zijkantjes ?
Hadden ze in 1970 een ander materiaal voor handen, dan hadden ze dat er wel tegenaan geplaatst, en dan liep daar iedereen mee te pralen.

Ik ben wsl één van de weinigen die de Little Phatty er knapper vindt uitzien in de grijze behuizing.

niet om de sfeer te verpesten, maar is er ook een praktisch nut aan houten zijkantjes ?

Je weet toch wel wat een http://nl.wikipedia.org/wiki/Klankkast is? :eureka:

Hadden ze in 1970 een ander materiaal voor handen, dan hadden ze dat er wel tegenaan geplaatst, en dan liep daar iedereen mee te pralen.

Doet dit er toe dan? Ze hadden het niet en daarom vinden veel mensen dit mooi.

Ik ben wsl één van de weinigen die de Little Phatty er knapper vindt uitzien in de grijze behuizing.

Dat mag. Maar ik niet. (Vind die kleine dikkerd sowieso niet zo mooi)

groet,
Maaten

Ik hou meer van origineel spul!

Synths pimpen met houten planken is niet cool 8) 8D :frons:

Kan wel mooi zijn ;{

Ik hou meer van origineel spul!
Idem.

Zo'n digitale synth als de Gem s3 met zo'n scrollwheel dat meteen de aandacht trekt, en een zwarte "stoere" case met dán die 2 zijpaneeltjes daarop :D yeaaah, vintage

doet me denken aan die Ford Fiesta MK 2 waar eigenhandig rally-koplampen op werden gelast. (echt gezien, kwas verbaasd dat ie het kon dragen)

Achjaaa, tis onschuldig... maar ik vind het wel grappig.

CD04B0FE595542F7A53EADBA89ED7561.jpg

Bahbah. Maar hij klinkt vast veel beter, en dus was het natuurlijk de moeite waard!

CD04B0FE595542F7A53EADBA89ED7561.jpg

Bahbah. Maar hij klinkt vast veel beter, en dus was het natuurlijk de moeite waard!

goh, ik wil er zo wel, maar niet in die kleur, en de finish is ook niet echt alles....in de originele zijkant van m'n ms20 zit een lilijke barst :(

Ik vind het mooi hoor!
Die MS20 wat minder.
Ik wil voor mijn Prophet '08 graag notenhouten zijkantjes...

Ik moet nog steeds de zijkantjes / ombouw van mijn Odyssey eens aanpakken... heb hem destijds zo gekocht, maar het hout en de afwerking zijn niet echt mooi en zo'n synth verdient beter :) Zit er dus aan te denken hem tzt van een hele nieuwe ombouw te voorzien (zijkantjes + onderkant).

Waarschijnlijk zo'n beetje na mijn pensionering ;{

attachment.php

Back