houten zijkantjes

aurora.jpg

Dit hebben ze ook wel mooi gedaan.

Ja maar die Andy schijnt een nepper te zijn...
Volgens mij hebben we het al eens eerder over dit onderwerp gehad en kwamen toen ook http://www.customsynth.co.uk tegen

Laatst gewijzigd:
CD04B0FE595542F7A53EADBA89ED7561.jpg

Bahbah. Maar hij klinkt vast veel beter, en dus was het natuurlijk de moeite waard!

Je gelooft toch echt niet dat ie "veel beter" klinkt he ??

Dat ding is geen klankkast. Die elektronische componenten hebben echt niets aan een houten behuizing.

Met wat geluk is die synth wat minder onderworpen aan temperatuurverschillen omdat hout een trage geleider is. Maar om nu te zeggen dat die zoveel beter zou klinken ?! (bovendien dacht ik dat ontstemming juist de grootste charme was van een vintage analoge synth)

Wat een nonsens !

Je gelooft toch echt niet dat ie "veel beter" klinkt he ??

Dat ding is geen klankkast. Die elektronische componenten hebben echt niets aan een houten behuizing.

Met wat geluk is die synth wat minder onderworpen aan temperatuurverschillen omdat hout een trage geleider is. Maar om nu te zeggen dat die zoveel beter zou klinken ?! (bovendien dacht ik dat ontstemming juist de grootste charme was van een vintage analoge synth)

Wat een nonsens !

:D Wil je nu echt beweren dat je een overduidelijk sarcastisch bedoelde opmerking serieus opvat, of is dit jouw manier om er nog een portie sarcasme overheen te leggen? In dat geval ben je de Meester :)

haha:halleluja

Wil je nu echt beweren dat je een overduidelijk sarcastisch bedoelde opmerking serieus opvat, of is dit jouw manier om er nog een portie sarcasme overheen te leggen? In dat geval ben je de Meester
Geen idee of het sarcastisch bedoeld was, maar ik verschiet van niets.
Het probleem bij geschreven tekst is dat je de intonatie verliest, en dan is ironie veel moeilijker te detecteren.

Nu, de opmerking paste anders wel binnen de "magische sfeer" die aan analoge synthesizers wordt toegekend door sommigen ;)

Back