Arp 2600 keyboard kabel

Status
Please reply by conversation.

100%

If its broke don't fix it
Titel zegt het al. Ik zoek dus een kabel om het keyboard met de arp 2600 te verbinden. Ook als je misschien de connectors hebt liggen hoor ik het graag.

Ik wist dat die genoemd zouden worden, ik had ze ook gezien. Als ik bij Synthfool bestel ben ik met verzenden meer dan €50 kwijt, vind ik zelf nogal veel voor een kabel. Daarom wou ik hier eerst proberen. Maar toch bedankt.

Ik heb daar in 2008 een set speakers voor mijn 2600 besteld, verzendkosten waren
$ 25,- lijkt me sterk dat een kabel ongeveer drie keer dat kost.

Ik zal hem eens mailen dan, toen ik naar de checkout ging kreeg ik $35 dollar verzendkosten voor me kiezen.

Ik had het verkeerd begrepen, je bedoelde meer dan € 50,- voor de kabel incl. verzenden, ik had even begrepen, alleen voor verzenden, ja dat zul je in totaal wel neer moeten tellen. misschien dat deze mensen je ook kunnen helpen : http://www.synthrestore.co.uk/
Vragen kan altijd.

50 eu voor een synth van 3500eu is toch wel te verantwoorden...koop eens en zeldzaam auto onderdeel...

Ja, maar dit is geen zeldzaam onderdeel. Het is maar een kabel, waarvan de connectors nog te koop zijn. Hoe denk je anders dat zij aan die 'zeldzame' kabels komen.

Oh maar als de connectors nog los te koop zijn (die zijn dezelfde als op de Moog's pedaal-
ingangen) ga je toch lekker zelf solderen een flexible meer-aderige kabeltje (8-aderig volgens mij) en klaar is kees.

grt Gert-Jan

Oh maar als de connectors nog los te koop zijn (die zijn dezelfde als op de Moog's pedaal-
ingangen) ga je toch lekker zelf solderen een flexible meer-aderige kabeltje (8-aderig volgens mij) en klaar is kees.

grt Gert-Jan

Mee eens....

Status
Please reply by conversation.
Back