error met novation remote 37 sl

justy

Nieuwkomer
Hallo iedereen,

Mijn novation remote 37 sl heeft een error gehad toen ik hem ging updaten.
Nu gaat hij niet meer aan,dus kan ik er niks mee=(.
Ik heb via novation zelf al tips gekregen,zoals updaten via midi enz.
Maar niks helpt,heeft iemand misschien nog tips voor me,of iemand hetzelfde probleem gehad.
Alvast bedankt

Er zal toch wel iets bekend zijn hoe je de firmware kan recoveren/terugzetten?

Volgens novation zelf kan dat aleen als de remote aan staat,en dat lukt dus niet.

Dit er ook geen knop op voor een master reset ofzo? Lijkt me wel erg vreemd dat je anders niks meer kan doen? Heb ook even voor je gegoogled maar word je ook niet echt veel wijzer van.

Maar vond wel dit:

http://www.novationmusic.com/answerbase/en/article.php?id=333

Misschien moet je hem toch gewoon via usb eraan hangen. En dat hij dan toch verbinding heeft, ookal zie je het niet. Heb ik bij sommige deveices ook wel is gehad als je de firmware flashde.

Die heb ik ook al geprobeerd maar ik kan de eerste stap al niet volgen omdat de remote niet aan gaat dus kan ik zoiezo al geen update doen en ook nie in he global menu komen.

Ook met een brakke firmware zouden toch op z'n minst de backlights van de displays aan moeten gaan, zou je zeggen... Dus als helemaal niks het doet zou je eerder denken dat hij geen stroom krijgt.

Is hij usb-powered of hangt hij aan een eigen adapter?

Mail anders even de mensen van novation. Ik heb aanvankelijk ook wat struggles gehad met opstarten e.d. maar uiteindelijk is het via de mail opgelost. Vriendelijke mensen die wel goed naar je luisteren, maar soms duurt het wel te lang voordat ze replyen.

Ik heb m aan de adapter gehad en via usb,en allebei geen display licht.

En ik heb al 2 weken gemailed met novation die hadden ook een oplossing voor me.Inderdaad lang moeten wachten op replys.

Back