tivoli: jurrasic5

olafmol

[EXPANSIONS]
zo hee dat was ff VET! oldskool hiphop party vibes! tivoli was packed, en de sfeer was ERG goed.... zal vast komen door het goede geluid, de goede enthousiaste uitstraling van jurrasic5 en hun vette live show..... erg goed gedaan met allerlei intermezzos met livedrummers gecombineer met beats en loops....rare samplertjes.....en zelfs een stukje waarin de ene DJ met een omhang draaitafel scratchede terwijl de andere DJ met een omhang-drumcomputer de vetste beats maakte...... werd uberhaupt veel live gedaan, zag de DJ keihard op een drumcomputer de beats ter plekke inrammen.....kortom: VET!

Ik was er ook, samen met mijn vriendin.....!!!
Was erg vet inderdaad.

Overigens, het geluid in tivoli is verre van goed....jezeus wat een klote geluid. Veel laag, veel (scherp) hoog en bijna geen mid....sommige tracks kwamen daardoor wel minder uit de verf !

Origineel geplaatst door C-Code
Overigens, het geluid in tivoli is verre van goed....jezeus wat een klote geluid. Veel laag, veel (scherp) hoog en bijna geen mid....

Dat is heel vaak het geval bij live optredens. Bij de soundcheck klinkt alles lekker, maar zodra de zaal gevuld is met publiek, wordt het midden kennelijk geabsorbeerd. Zeer frustrerend als je denkt dat je je mix in orde denkt te hebben. :stupid

ik vond het voor tivoli-begrippen erg goed klinken....zelfs onder die balkons, wat natuurlijk een niet erg optimale plek is voor de geluidsbeleving, klonk het nog prima.....

Origineel geplaatst door olafmol
ik vond het voor tivoli-begrippen erg goed klinken....zelfs onder die balkons, wat natuurlijk een niet erg optimale plek is voor de geluidsbeleving, klonk het nog prima.....

MMM .....tja wat je onder goed verstaat is dan een verschillend begrip........
Heb je wel eens de grote zaal in 013 gehoord ?....of vergelijk ik nu appels met peren ?

potver

potver

Ik stond met rechtsboven en had zo beter zicht ;)
Ik had alleen van ze gehoord op boombap enz, maar ff denken...
Het waren een stuk of 6 turntables, en 2 cd-dj dingen, mpc2000 en een dr groove van boss...

Maarrrrrr ik zat dus vanaf 2115 al te kijken naar die 2 speelgoeddozen rechts!!!
Het was een sampleplayer dat via infrarood en het draaien van de blokjes weer geluiden afspeelden ofzo...
En ik was ff in de war, want er was toch een oude jazzplaat dat dus de ritme aangaf?!

Dat tafeldrummen was echt weer iets wat me aan basisschool moest denken, maar ik vond t wel leiuk, dat ie die triggers gelinkt had met de mpc(ja waar moesten die sounds uit komen, de tafel zelf?!)

Die rare fluitjes en buizen ook wel, tzelfde, allemaal dingen van vroeger...

Het was gewoon leuk:okdan:
Heb zelfs een zakje chips toegeworpen gekregen van die gozer die met format voorprogamma deed

8o)

psje:

:luv:
() () ( ' . ' ) ('')_('') Delon says:
moet ik nog wat van jou aanvullen/.
() () ( ' . ' ) ('')_('') isabel says:
dat ik als onbekende in dit 'gebied' (weet ff geen omschrijving voor dit soort optredens/muziekgedoe) vond t heel leuk

:dj:

Laatst gewijzigd:
Back