Nieuw: Vengeance Electroshock vol.1 Sample CD

VasC

Dat smurfen we...
vengeance heeft weer een nieuwe sample CD uitgebracht (20.12.2009), worden toch door vele hier gebruikt

VES1350.jpg

FACTS Vengeance Electroshock vol.1
  • over 2000 high quality samples made by Andreas Hinz and Jens Gimborn
  • all loops at 128 BPM and precisely cut
  • all tonal sounds / Loops with exact root key
  • optimized for absolute "club-coolness"
  • reasonable sorted in categories like CL Hihats, OP Hihats, Ride etc...
  • usable even for other genres, like harder techno
  • contains set of bonus multisamples from vintage analog synths

Ik had een mooie kortingsbon van Mr.Schleiss gehad en daarvan deze gekocht. Erg vet, je zet de sound van nu in no-time neer, de basis geluiden zijn zeer goed :)

Soow dan ik vind de meeste packs van Vengeance wel heel vet en word ook meestal bij het kopen van die sets wel verleid door de demos (erg ik weet t :p) maar vind bij deze de demo toch een beetje tegenvallen :(

ach je kunt met een suffe sample cd best toffe dingen maken.
Beetje knippen, plakken, processen en je komt een heel eind :).

Moet wel zeggen dat ik de vocal samples altijd wel een beetje sneu vind klinken.
"Lets turn ze beat to ze max" "let your feet move to the feet" en meer cheape dingen.

Het blijft een kunst net die paar sampletjes vinden die je track maken :).

-C-

De kicks, percussies, fx, synth sounds en top loops maken het zeer de moeite waard. Vocals haal je ergens anders vandaan of je prikt effe een mic in.

koop eens eubershall techno en trance samples
en een paar gratis 909 808 samples van het www, dan maak je in een mum van tijd eiegen vec cds, dan kun je ze ook nog zo maken dat je samples geen afgezaagd eind hebben:)

koop je een vec pak dan heb je ge edit over ge edit over geedite samples, ik heb vec2 veel gebruikt, maar sinds euberschal en deze onder andere http://machines.hyperreal.org/manufacturers/Roland/TR-909/samples/

issie van mn pc verwijderd

de filmpjes ((how to make a..in fl)) zullen youtube wel weer gaan overstromen ndat dit pack via een torrent is te downloaden:)

Yoo thx voor deze was lang opzoek lijkt me een vette pack
Ben benieuwt:D

thx
peacee

Back