Muse fans in de zaal?

Storm

A-ha!
In mijn mening een super band, en meer synth gericht de laatste tijd.

Spelen ze toch rustig met een JP8000, die Dr Who sound. Gave gitarist ook die Bellamy. Die maffe keytar en gitaren met KAOSSpad achtige controllers zijn trouwens van dit bedrijfje:

Manson Guitars - www.mansonguitars.co.uk

Laatst gewijzigd:
Op mn werk vinden ze het ook heel koel, ik vind het zelf wat minder, vind het erg veel op Queen lijken maar dat zal je waarschijnlijk wel niet met eens zijn. :)

Muse is vet, :halleluja hou wel van de combinatie rock/pop met synth

Ja, af en toe lijkt op Queen, Matthew Bellamy heeft dat ook wel eens gezegd. Het laatste album vind ik iets minder, Undisclosed Desire met zo een lelijk Timbaland beatje, ik vinnet niks... De andere albums luister ik nog best vaak. Ze slepen een Voyager mee voor op het podium dus smaak hebben ze wel, volgens mij ook een Nord Modular maar dat weet ik niet zeker. Die Manson gitaren zijn best dik, Fuzz Factory erin gebouwd ook (wie houdt er niet van Fuzz?!). 31 december was er nog een concert van ze op TV trouwens.

Ook humor, ze mochten in een of ander Italiaanse show niet Live optreden dus hebben ze maar besloten om van plek te wisselen :)

Dat is dan wel weer koel :okdan:

Ik ben geen fan, ik had wat CD's van ze gedown...KOCHT maar het kon me niet bekoren. Teveel gitaarbrij voor mijn smaak.

Ah die wiki kon ik nog niet, mooi spul... Zie inderdaad dat er ook een NM G2 Keys in hun setup zit...

In an interview with Keyboard Magazine Bellamy said that he's always had a liking for arpeggios since his first keyboard - a Roland Juno 60, which had a built in arpeggiator

Ju-60 8)

Napole0n schreef:
Teveel gitaarbrij voor mijn smaak.

Ja klopt, dat vind ik dan weer tof, vooral met die vage FX die in die gita(a)r(en) gebouwd zitten. En ik hou wel van de mix Rock + Klassiek wat ze in veel (oudere) nummers hebben.

Die maffe keytar en gitaren met KAOSSpad achtige controllers zijn trouwens van dit bedrijfje:

Manson Guitars - www.mansonguitars.co.uk

Die keytar kan ik niet echt vinden op die site, of waar die naar doorlinkt.

Muse vind ik niets aan, Garbage wel terwijl dat ook poprock met synths is
hoe ken dat? :?

Muse vind ik niets aan, Garbage wel terwijl dat ook poprock met synths is
hoe ken dat? :?

Je zal wel twee soorten mensen hebben ofzo, muse vind ik ook helemaal niks maar Garbage daar in tegen 8~ Vooral die zangeres kan zo mooi zingen :engel:

Garbage? Het woord zegt het al...
(ik heb er 1 cd van liggen, die ik echt geen :kont: aan vind....helaas)

Muse daarentegen word steeds beter...de shows, de songs. Top!

Garbage? Het woord zegt het al...
(ik heb er 1 cd van liggen, die ik echt geen :kont: aan vind....helaas)

Muse daarentegen word steeds beter...de shows, de songs. Top!

Ik vind Muse zo over de top met al die dingen, die vuurwerkshowshizzle hoeft van mij niet zo. Tja en Muse kan natuurlijk nooit hier aan tippen

06-shirley-manson-head-in-hands.jpg

:P

Eigenlijk zijn het wel twee totaal verschillende bands imo.

Ik vind hun nieuwe platen toch best wel oke. Garbage ben ik zelf niet zo weg van. "The world is nog enough" vond ik best leuk, en ik heb de LP "Beautiful" een tijdje gedraaid wat jaartjes terug. Maken ze nog wel eens wat nieuws dan?

Vind dat ze wel een paar goede nummers hebben maar als ik drie nummers achter elkaar geluisterd heb ga ik me irriteren aan zn stem :D

Laatst gewijzigd:
Ik vind zowel Muse als Garbage :okdan:

Back