Gevraagd: Roland VK7

Status
Please reply by conversation.

PvanGeenen

Nieuwkomer
Hi,

Ik ben op zoek naar een Roland VK7. Natuurlijk moet ie in top :okdan: conditie zijn. Ik ben op zoek naar een portabel instrument met een mooi Hammond geluid en volgens mij heeft de VK7 dit.

Dit is mijn Email-adres: Paul.Geenen@MCFE.nl

Met vriendelijke groet,

Paul van Geenen
Almere Stad

Ik heb geen idee of het moeilijk is om aan een VK-7 te komen en wat de prijs is van een goede occassion? Iemand een idee?

Ik heb mijn VK7 gekocht voor 400 euro, inclusief flightcase. Nu is hij wel niet helemaal in orde (de achtste drawbar werkt inmiddels niet meer helemaal correct, de volumeknop kraakt, op sommige standen deed het rechterkanaal het amper met veel gekraak en als hij het koud heeft duurt het wel eens voordat hij aanspringt, en de slow/fast knop doet het niet zo goed). Het volumeknop probleem heb ik inmiddels zelf gedeeltelijk verholpen, helemaal fixen ging niet omdat ik dan de hele printplaat en toetsenbord eruit zou moeten halen, is me teveel gedoe. Naar de drawbar moet ik nog eens kijken.

Ik denk dat je voor een goed exemplaar 500-600 euro kwijt bent. Daar heb je ook een erg vette hammond clone voor. Met wat tweaken hier en daar klinkt ie beter dan een nord electro 2 (vind ik).

Nou, ik heb inmiddels toch een nieuwe VK-8 gekocht. Die heeft toch iets meer aan boord dan een VK-7. Dus deze topic mag van mij wel op slot ;)

Status
Please reply by conversation.
Back