Bouwproject studio in garage in 30 foto's ;)

Hier komen de verloren foto's nog een keer..... Ik kon mijn eerste 3 berichten niet meer editten, misschien wilt een moderator dit doen, dat houdt dit topic een beetje overzichtelijk ;-)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

Laatst gewijzigd:
Het is voor mij nog steeds leuk om te kijken naar die vieze garage foto's met alleen een egaline vloer erin....

Ik ga volgend weekend beginnen met het eerste gedeelte op te knappen.... Misschien een vocal booth?

Met grote dank aan mijn schoonvader... Zonder zijn geduld en kwaliteiten was het nooit gelukt!

Ben er superblij mee... Vooral omdat je gewoon 'snachts kunt gaan musiceren. De garage staat los van het huis dus ik ben niemand tot last.

Je hoort bijna niets wanneer je naast de garage staat.... heel fijn...

JUIST! L:EKKER HOOR DIT~!

Dit blijven inderdaad heerlijk inspirerende fotos!:-)

Even een vraag: ik zie dat je het dak (plat, neem ik aan?) aan de binnenzijde hebt geisoleerd. Dat is best onorthodox. Heb je - ondanks de dampremmende folie - geen last van vocht? Of is de buitenzijde ook geisoleerd?

Het is een enkelsteense muur....

Hierin zijn ventilatiegaten gemaakt...

een ruimte van 4cm open gelaten

waterdichte dampdoorlatende folie ertegen aan, goed afgeplakt overal met speciale tape.

steenwol

waterdichte en dampdichte folie

gipsvezelplaten

stucwerk...

Zo is de volgorde, zo zou het ook moeten na veel zoek en speurwerk... Ik zit er nu bijna een jaar, het is super geisoleerd, als ik de verwarming in de winter aanzet is het in no-time een sauna en kan ie na een half uur weer uit, en in de zomer is het er lekker koel met alleen een ventilator.

Vocht kan er niet komen, de water en dampdichte folie houdt het vocht van binnen tegen en de ruimte kan goed ventileren vanwege de ventilatiespleten en dampdoorlatende folie....

Back