GELUIDSKAART MAYA 44 WERKT NIET GOED!

May Productions

Ingeburgerd
goedenmiddag, ik heb nu al een tijdje een probleem met gekraak uit mijn boxen als ik in FL Studio veel plug-ins gebruik.

nu heb ik al geprobeerd de buffer hoger te zetten alleen als ik dan wil opnemen met mijn microfoon dan hoor je een vertraging in de stem.

als oplossing dacht ik ik koop een nieuwe geluidskaart (MAYA 44) alleen nu is het maar een klein beetje beter en ik hoor maar geluid uit 1 box

ik heb mijn boxen via een versterker aangesloten op de geluidskaart d.m.v. een dubbele jack kabel naar tulpjes

kan iemand mij hiermee helpen!?? want ik ben ten einde raad

wat zijn de specs van je computer? want misschien trekt die het gewoon niet

Gebruik je het goede type kabel? (wat bedoel je met '"dubbele jack": 2x mono jack > 2x tulp?) Zijn je outputs daadwerkelijk mono? Weet je zeker dat je een signaal naar beide ouputs verstuurd?

wat zijn de specs van je computer? want misschien trekt die het gewoon niet

ik weet niet wat je precies moet weten of waar ik dat kan vinden maar dit is wat ik wel weet

AMD Athlon(tm) 64 x2 dual core processor 4400+ 2.3 GHz

1 gb ramgeheugen

64 bits besturingssysteem

Gebruik je Asio 2.x / Asio4All ?
Welke output op de master @ mixer gebruik je?

ja ik gebruik Asio4all 2.7 ofsow de nieuwste in ieder geval

en ik weet niet of ik je goed begrijp maar ik heb de twee mono jacks in de rechter twee outputs gedaan (volgens de aanwijzingen van medewerker feedback)
Maya%2044%20PCI.jpg

ik begin nu ook zelfs gekraak te horen terwijl ik fruity loops niet gebruik

ik heb ook een mixer gevonden van de drivers van maya 44 (ESI) en daarin kon het een en ander geconfigureerd worden alleen ik begrijp daar geen snars van en k zie daar ook maar vanuit 1 kant dat er geluid gedetecteerd word

Gebruik je het goede type kabel? (wat bedoel je met '"dubbele jack": 2x mono jack > 2x tulp?) Zijn je outputs daadwerkelijk mono? Weet je zeker dat je een signaal naar beide ouputs verstuurd?

nou ik heb daar niet zoveel verstand van maar de medewerker van feedback heeft mij die kabel erbij gedaan en gezegd dat het zou moeten werken

maar als het goed is is het inderdaad 2x mono jack 2x tulp en in de mixer van de driver van de maya 44 zie ik dat er maar 1 output actief is wanneer ik muziek afspeel dus ik weet wel zeker dat er niet een signaal naar elke output word verstuurd

Staat je balansknop niet helemaal naar 1 kant op je versterker? :P Anders pak je ff de manual van dat ding erbij een check je of je aansluitingen goed zitten.

Staat je balansknop niet helemaal naar 1 kant op je versterker? :P Anders pak je ff de manual van dat ding erbij een check je of je aansluitingen goed zitten.

de balansknop staat prima en de aansluitingen zijn goed

(de balansknop was ook voor mij het eerst waar ik aan dacht) maar toch bedankt voor je hulp!

Back