Votes needed: remixcontest Armand van Helden

gijs

.
Op www.beatportal.com doe ik weer mee aan een remixwedstrijd voor een oldie van Armand van Helden: de Witch Doktor. Mijn remix kun je vinden op: http://www.beatportal.com/remix/detail/witch-doktor-zer0-cms-tribal-mix/. Ik heb de compositie gedaan en forumlid chosenminder heeft zich na mijn eerste mix gebogen over de eindmix.

Zou je willen stemmen op mijn remix door op 'Spin it' te drukken? Je moet hier wel een account voor hebben. Heb je dat niet, dan kun je rechtsboven de pagina op 'register' drukken. Je wordt dan omgeleid naar de site van Beatport voor het aanmaken van een account. Vervolgens kun je je met dezelfde gegevens aanmelden op www.beatportal.com, en zie je op de pagina onder bovenstaande link de optie 'spin it' bij mijn remix staan.

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd:
Goh...mischien heb ik nog ergens de outtakes van dat nummer liggen..
Toen ik bij Basic Beat Records zat heb ik er ook een remix van gemaakt welke uitgebracht is op "Witch Doktor (Definitive Dutch Remixes)" onder de naam Witch Doktor (The Orientalist Mix) van 6 minuut 8

Goh...mischien heb ik nog ergens de outtakes van dat nummer liggen..
Toen ik bij Basic Beat Records zat heb ik er ook een remix van gemaakt welke uitgebracht is op "Witch Doktor (Definitive Dutch Remixes)" onder de naam Witch Doktor (The Orientalist Mix) van 6 minuut 8

Hey koel dat ben jij dus. :halleluja Ik heb die maxi hier liggen.....

Uuh da witch doktur.

Zozo Gijs geile track hoor.....ik ga ook ff voor je stemmen en misschien zelf ook wel meedoen.:engel:

Hmm! Die vocal in het begin staat echt veeeeul te hard (overigens door de hele track heen) Leuke kick, leuk in de combi met die bass. Tja verder.. ik begin het op ten duur een beetje naar en langdradig te vinden. Een vette melodische break had misschien uitkomst geboden, of misschien is dit mijn straatje niet. Zou ook nog kunnen :D. Verder aardige productie, kan helaas niet stemmen omdat ik mn account gegevens nergens kan vinden, haha.

Ik kan het orgineel niet maar ik vind het een koele remix.
Ik heb op je gespint!!

Back