gijs
.
Op www.beatportal.com doe ik weer mee aan een remixwedstrijd voor een oldie van Armand van Helden: de Witch Doktor. Mijn remix kun je vinden op: http://www.beatportal.com/remix/detail/witch-doktor-zer0-cms-tribal-mix/. Ik heb de compositie gedaan en forumlid chosenminder heeft zich na mijn eerste mix gebogen over de eindmix.
Zou je willen stemmen op mijn remix door op 'Spin it' te drukken? Je moet hier wel een account voor hebben. Heb je dat niet, dan kun je rechtsboven de pagina op 'register' drukken. Je wordt dan omgeleid naar de site van Beatport voor het aanmaken van een account. Vervolgens kun je je met dezelfde gegevens aanmelden op www.beatportal.com, en zie je op de pagina onder bovenstaande link de optie 'spin it' bij mijn remix staan.
Alvast bedankt!
Zou je willen stemmen op mijn remix door op 'Spin it' te drukken? Je moet hier wel een account voor hebben. Heb je dat niet, dan kun je rechtsboven de pagina op 'register' drukken. Je wordt dan omgeleid naar de site van Beatport voor het aanmaken van een account. Vervolgens kun je je met dezelfde gegevens aanmelden op www.beatportal.com, en zie je op de pagina onder bovenstaande link de optie 'spin it' bij mijn remix staan.
Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd:

Ik heb die maxi hier liggen..... 
. Verder aardige productie, kan helaas niet stemmen omdat ik mn account gegevens nergens kan vinden, haha.