potdokter voor RS7000 gezocht (midden Nederland)

djrazor

Cortex Driller
Mijn huisgenoot is in het bezit van een RS7000 waarvan de 4 draaiknoppen onder het display niet goed functioneren; op draaibewegingen worden niet goed gereageerd en soms lopen bepaalde waardes zelfs af als je de knop juist opendraait.

Ik vermoed dat ikzelf heel wat schroefjes zou overhouden als ik het apparaat zelf onder handen probeer te nemen, dus zoeken wij iemand die de mogelijkheid zou hebben om de draaiknoppen van de RS7000 schoon te maken of eventueel te vervangen (het is mij zelf onbekend wat voor type dit betreft). Over de vergoeding worden we het ongetwijfeld eens.

Reactie via PB zou zeer gewaardeerd worden! Wij wonen in Wijk bij Duurstede.

En ik zouden zeer vereerd zijn als de potdokter wellicht ook knopdoktor is. Het mini keyboard van de mijne is aan vervanging toe alsmede de stop knop.

Ik hield geen schroefjes over na een kijk operatie, maar ik weet wel dat dat de gemiddelde bom minder draadjes bevat en hobbisme is niet aan te raden is. (zowel bij het maken van bommen als het frutselen aan een RS7000)

Ik kan da wel. Faders, draaiknoppen, van die rotary dingen zonder eindpunt, heb ze allen al 'n keer open gehad, schoon gemaakt en werken weer als nieuw!

Moog Sattelite : TR909 : rotary dingen van de ASR-X : pitch faders van m'n SL1200's : alle faders van m'n Pioneer DJM600 (die van de Dateq hoeven nooit, KUT Pioneer)

Alleen 808's begin ik nie aan. Heb het ooit geprobeert bij m'n eigen 808 maar da is 'n HELL!!!!!!!

Ik woon in Nijmegen. Ik ben nie duur nie. Ik ben heel nie duur eigenlijk. Het kan eventueel ook op factuur..

PB me maar.

Mijn huisgenoot is in het bezit van een RS7000 waarvan de 4 draaiknoppen onder het display niet goed functioneren; op draaibewegingen worden niet goed gereageerd en soms lopen bepaalde waardes zelfs af als je de knop juist opendraait.

Ik vermoed dat ikzelf heel wat schroefjes zou overhouden als ik het apparaat zelf onder handen probeer te nemen, dus zoeken wij iemand die de mogelijkheid zou hebben om de draaiknoppen van de RS7000 schoon te maken of eventueel te vervangen (het is mij zelf onbekend wat voor type dit betreft). Over de vergoeding worden we het ongetwijfeld eens.

Reactie via PB zou zeer gewaardeerd worden! Wij wonen in Wijk bij Duurstede.

knakker ik heb eeen a4000 sampler [zelfde knoppen denkik asje rs7000 met de ..fxckup rotary knobbie
zz
en mn maatje patatmet heeft dus net de knoppen gefixed ...van georg zn sampler ook a4000 [dus je voeltm al we kunne af spreken ..want we wonen indezelfd straat haha }

pb maar

Back