de egte solina string ensemble

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
Uniek Solina String ARP synthesizer op mp !
Advertentienummer: 306311448

wordt al aardig op geboden whoooooooooooooo
950,-................door un du bekende
uhh
koop een c310 = t zelfde [byna]:engel:zou ik zeggen

aleen die fotos stralen al al zoon ...suiker pot op tafel sfeertje uit
hehe

Had ik nog maar een jaar of 4 gewacht met verkopen... Had ik er 10 keer zoveel voor kunnen vangen!

Het leuke is dat ik ooit de stringsynthesizer had gekocht en er een ensemble bij kreeg. Had al een ensemble staan, maar daar was een klein mankement aan en diende als tafeltje.
Zucht... Goeie ouwe tijd...

Het leuke is dat ik ooit de stringsynthesizer had gekocht en er een ensemble bij kreeg. Had al een ensemble staan, maar daar was een klein mankement aan en diende als tafeltje.
Zucht... Goeie ouwe tijd...

dus hier zit een arp [explorer/ofso in] as stringsynth en de solina ensemble?
oh ?

inderdaad, mooie combinatie en in het buitenland al gauw goed voor 1400€+ en stijgend.
zijn er niet zoveel van he .
vroeg me af of ze te midificeren zijn , zowel het solinadeel alsook het arpdeel. ?

dat kan, maar daar zijn er meer van , dus denk dat je waarschijnlijk wel goedkoper uit bent. zowiezo lopen we wat solina's betreft in nederland "achter" kwa prijs. en dat geld voor meer synth's, graag voor een dubbeltje op de eerste rij, geen cent teveel etc. hollands handelsgeest

Het was een leuke bak, maar om er nu nog zoveel geld voor te betalen...
Die synthesizer was wel erg leuk en bleef me verbazen ondanks zijn simpelheid. Lekker zelfresonerend filter om dikke bassen mee te maken.
Die strings vond ik eigenlijk niet zo mooi klinken. Die uit de string ensemble klinken veel mooier.

Mijn ensemble en string synthesizer zijn naar st Eric gegaan voor weinig geld... Gun het hem van harte iig.

Die strings vond ik eigenlijk niet zo mooi klinken. Die uit de string ensemble klinken veel mooier.
volgens mij precies dezelfde
als de oudere versies natuurlijk, die zonder de leds en zonder de stereo-out
voller dan de latere versies, kwestie van smaak natuurlijk ook

Back