Confusion-Music>>>( Minimal Track ) Suspicious

CoolBorders

Ingeburgerd
Laatst gewijzigd:
me pc bleef hangen, sorry, was niet van plan het nog eens te proberen, ik doe het thuis vanavond wel ff.

ik hoop dat ik je topic nu niet verneukt hebt. :bekdicht:

---

edit: of versta je slechts engels-duits?

Laatst gewijzigd:
ik zou graag een directe link willen, want het lukte me niet m te downloaden. al die popups en vakjes en schermen.. ik word er echt gek van hoor, sorry. als je dat hebt wil ik m graag beluisteren.

heee. ineens na 5 minuten hoor 'k wat..!

sounds very good! keep up the good work.:biertje:

Laatst gewijzigd:
Ik heb er nu een download link van gemaakt dus check het out...en vertel me wat je ervan vind.:duivels:

Yo Ed,

K heb de track gisteren ff getjekt en k vind hem wel okay, blijft lekker doorpompen :dj:
Kom binnenkort es langs man!!

Hij is goed hoor!

Doet me denken aan 'Train tracks' van Richie Hawting/F.U.S.E. Maar dit is dan met een 'grasmaaier' ;)

Komtie ook uit?

komt ie uit....

komt ie uit....

de track is nog niet eens af eigenlijk we hebben hem dit weekend gemaakt( eddy en ik )en we willen nog wat elementen toevoegen en veranderen,perfectioneren, en als ie uitkomt is dat waarschijnlijk op ons eigen label wat we willen oprichten.....

ik ben in ieder geval blij dat de track goed valt gezien het een soort van experiment is eigenlijk,we hadden een keer zoiets van : we maken eens een minimal-achtige track...en zo geschiede het....:) :) :)

en hij is idd nog niet helemaal af maar daar gaan we aan werken,er loopt echter alweer een nieuw project met dezelfde touch.....

Not bad, not bad at all..

Maar toch heb ik iets met die toms dat ik denk "mwah" en "hm.."

greetz
Arv

Origineel geplaatst door Arv
Not bad, not bad at all..

Maar toch heb ik iets met die toms dat ik denk "mwah" en "hm.."

greetz
Arv

okey,maarre,wat dan? kan ie iets specifieker? alvast bedankt...ik moet er trouwens misschien bij vermelden dat er geen enkele mastering nog heeft plaats gevonden....en het afmixen eigenlijk ook nog niet grondig is bekeken? dus als je daar wat tips over hebt of opmerkingen dan zal ik die zeker meenemen naar de final release....

oooooooooooooh V.E.T.

mooie heldere sounds, goed uitgemixed dus (naar mijn smaak).

het wordt ook lekker wazig met die distorte golvende toon... vind ik wel cool... klinkt beetje suspicious ;)

vanaf 4:00 ongeveer is het ook weer erg vet... freaken! cool synthgeluidje komt er later ook bij.

ja ik ben wel te spreken over deze track....

software? hardware?

keep it up!

Origineel geplaatst door Fredd-E
oooooooooooooh V.E.T.

mooie heldere sounds, goed uitgemixed dus (naar mijn smaak).

het wordt ook lekker wazig met die distorte golvende toon... vind ik wel cool... klinkt beetje suspicious ;)

vanaf 4:00 ongeveer is het ook weer erg vet... freaken! cool synthgeluidje komt er later ook bij.

ja ik ben wel te spreken over deze track....

software? hardware?

keep it up!

eeeh,hard en software,drums komen hoofdzakelijk uit de pc de rest uit de hardware....

Back