Patches Downloaden van Acces-Music Site voor Virus C

Appleman

Stamgast
hoi allemaal,

Weet iemand misschien hoe je patches & sounds kunt downloaden van de access site, als je een product wilt selecteren staat die virus C er niet bij. alleen de TI & powercore of zie ik dit nou verkaard. Kun je trouwens wel patches downloaden voor de virus c.

gr. arlon

zijn er werlkelijk niet meer dan dat? en weet je ook hoe je ze dan in je virus zet.

Arlon, ik denk toch dat het tijd wordt om ook eens zelf beter te gaan lezen vooral na te denken en ook de zoekfunctie hier te gebruiken. Als je goed wilt werken met Hardware synths kost het echt wel even moeite. Maar goed ik zie best veel patches staan op de site. Sommige files bevatten namelijk 128 patches en er zijn acht pagina's met gemiddeld 5 files per pagina. Dus best veel....daarnaast is een synth ook bedoeld om zelf patches te maken.

Je kunt ook van de Access site (even zoeken dus!) gratis de "Sounddiver Virus" downloaden. Hiermee kun je makkelijk communiceren met de virus.

Aangezien ik het idee heb dat je opzoek bent naar Trance Geluiden, kijk dan ook eens op deze link, deze kun je gratis downloaden.

http://www.vengeance-sound.com/eng/indexes/indexFreeSounds.html

Gewoon midi file, in je sequencer afspelen naar je virus toe en klaar ben je.

Daarnaast kun je hier ook een aantal banken kopen.

is best makkelijk met sounddiver tool....maar eh.....je gaat toch geen dikke synth kopen voor de presets? lekker zelf aan de knoppen sleuren....daar zijn ze immers voor... :P

Aangezien ik het idee heb dat je opzoek bent naar Trance Geluiden, kijk dan ook eens op deze link, deze kun je gratis downloaden.

http://www.vengeance-sound.com/eng/indexes/indexFreeSounds.html

Daarnaast kun je hier ook een aantal banken kopen.
Heb je wel gelijk in, maar hou er wel rekening mee dat deze soundbanken voor de virus C inmiddels flink gedateerd zijn kwa sound. De sound van nu is toch wel behoorlijk anders als deze sets van jaren geleden.

en weet je ook hoe je ze dan in je virus zet.
What's next, moeten we zodadelijk ook nog een nummer voor je componeren ?
Luie gozer.

:slotje: (en zijn 10 overige threads)

Back