even voorstellen....

MisterG

Stamgast
Hallo allemaal,

Heb een tijdje de kat uit de boom gekeken, maar hier gaat ie dan:

Ik ben al een tijdje bezig met synth's enzo, heb zo'n 25 jaar geleden m'n eerste synth zelf gebouwd (eletuur formant, staat nog op zolder). Ben een tijdje met bands en muziektheater bezig geweest. Tegenwoordig heb ik gewoon lol met het maken van stukjes. Ook propeer ik wat mensen te vinden om samen muziek mee te maken. Als ik mensen op weg kan helpen in deze materie doe ik dat ook graag.

Wat ik leuk vindt:
Underworld, Genesis, Front 242, Pink Floyd, Rammstein, Tangerine Dream, Kruder & Dorfmeister, Depeche Mode, Mark Knopfler, Deep Purple, Klaus Schulze en meer

Huidig speelgoed:

Opnemen / bewerken:
PowerMac G4/500 + TC Powercore, Emagic Logic 6 (Mac OSX), Emagic Logic control, RME HDSP9652, RME ADI-DS, Mackie 1202-VLZ Pro (alleen voor monitoring), Emagic AMT8, SPL Channel One, AKG 414 TLII, SPL Charisma 2

Geluid maken:
Waldorf Q, Waldorf Microwave XT, Emagic EXS24markII (plugin), Fender USA Strat + Rocktron Voodu Valve

Tot ziens op't forum

Groente,

MisterG

Welkom op het forum:D
en als die formant op zolder alleen maar stof aan het vangen is wil ik hem wel komen ophalen:P

hehe, veel plezier hiero

Re: even voorstellen....

Origineel geplaatst door MisterG
Hallo allemaal,

Heb een tijdje de kat uit de boom gekeken, maar hier gaat ie dan:

....Ik ben al een tijdje bezig met synth's enzo, heb zo'n 25 jaar geleden m'n eerste synth zelf gebouwd (eletuur formant, staat nog op zolder)....

MisterG

:{ Te gek een mede-formant eigenaar in de buurt :)

Welkom op het forum G!

Welkom Mister :D

gr. Mario

Re: vraagje

Re: vraagje

Origineel geplaatst door Shrink
Hoe plaats ik een "even voorstellen"?

maak een nieuw draadje aan zouk zeggen
er zit zo'n leuk knopje onderaan "nieuwe thread" :D

Back