• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Korg Mono/Poly

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Boemtsjak

tsjinge tsjinge boemtsjak
Uitgebreide en zeer goed klinkende klassieke analoge synth die zowel monofoon als polyfoon te gebruiken is. Met: 4 VCO's (triangle/saw/pulse/PWM), 1 VCF (24 dB lowpass met resonance) + Envelope, 1 VCA + Envelope, 2 LFO's, Arpeggiator, Chord Memory/Unisono/Share/Poly key assign modes, oscillator sync + cross-modulatie effecten, portamento, unisono detune, CV/Gate in-/uitgang, arpeggiator trigger-/VCO CV-/VCF CV- ingang.

Technisch in goede staat, optisch is het fineer op de hoekpunten wat beschadigd, maar voor de rest ziet hij er echt prima uit. Achterop zijn 3 extra DIN-connectors en 1 jack-connector geplaatst om met de MonoPoly een modular synth aan te kunnen sturen. Deze connectors zijn niet meer aangesloten. Handig voor als je er nog eens MIDI in wilt laten bouwen. Inclusief kopie handleiding.

Zie ook: http://www.vintagesynth.org/korg/mopo.shtml

Prijs: 550 Euro

Attachments

• mp4_1.jpg
    mp4_1.jpg
    29,9 KB · Bekeken: 144
korg mono/poly

korg mono/poly

jho dat lijkt wel die van mij me ouwe bakie, zijn de hoek punten vesleten???

alleen die conectors zaten er bij mij niet op maar voor de rest waren die punten bij mij ook beschadigt.

veel succes bij het verkopen!!!!:)

heb je een pb-tje gestuurd :)

Re: korg mono/poly

Re: korg mono/poly

Origineel geplaatst door robert heuk
jho dat lijkt wel die van mij me ouwe bakie, zijn de hoek punten vesleten???

alleen die conectors zaten er bij mij niet op maar voor de rest waren die punten bij mij ook beschadigt.

Ik heb al veel Polysixen en Mono/Poly's gezien en bijna allemaal waren ze beschadigd bij de hoekpunten. En dat terwijl de meeste Juno-6 en 60's daar geen last van hebben. Het zal wel iets met de scherpte van de hoek te maken hebben. Je kan aan een Polysix/MonoPoly zo in ieder geval goed zien of ie goed gebruikt is of dat ie jarenlang treurloos op een zoldertje heeft gestaan. ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back