Korg MS 50

Status
Please reply by conversation.
Maar goed on topic...ik heb me al lang onthouden van dit soort posts en zal me ook nu weer inhouden. Het heeft ook niet zo veel nut. Ik weet momenteel geen MS50 te koop...
Ebay even bekeken en geen resultaat. Dus schijnbaar zijn ze wel zeldzaam aant worden.
Ik heb nog nooit een MS50 verhandeld.

stond er pas 1 bij ebay Oostenrijk of Zwitserland, maar kan de advertentie niet meer vinden. Hij was voor 1500 euro niet verkocht, dus dat schept hoop. Ach ze komen elke 2 maanden wel weer voorbij. En wat is nu 1500 euro voor zo'n mooi apparaat?

Toch apart dat synths met keys in aanschaf duurder zijn dan een rack, maar op de 2e hands markt is dit veelal omgekeerd

Er staat wel een leuk setje ms-10 en 20 opt MP, geen ms50 maar dacht meld het even.

Mooie prijs hoor, voor die MS-50 :okdan: Achteraf gezien heb ik best wel spijt, want ik zag die ad direct toen deze werd geplaatst. Maar meneer Hooihuis besloot er eerst nog een nachtje over te "slapen" :stupid

ik dacht dat je set al compleet was? Of heb ik het mis? Mischien zijn 2 MS50,s naast elkaar helemaal de shit..

Geen onderliggende bedoelingen, ik dacht echt dat je set af was..

ik dacht dat je set al compleet was? Of heb ik het mis? Mischien zijn 2 MS50,s naast elkaar helemaal de shit..

Geen onderliggende bedoelingen, ik dacht echt dat je set af was..

Wat is af? :)

Ik heb inderdaad de MS-20, MS-50 en een SQ-10, maar aan een tweede MS-50 heb ik wel eens vaker zitten denken. Het is geen must, maar achteraf had ik hem voor die 1.200 denk ik wel gehaald. Volgens mij was het ook nog eens vlak bij mijn werk :dubbel:

Wat is af? :)

Ik heb inderdaad de MS-20, MS-50 en een SQ-10, maar aan een tweede MS-50 heb ik wel eens vaker zitten denken. Het is geen must, maar achteraf had ik hem voor die 1.200 denk ik wel gehaald. Volgens mij was het ook nog eens vlak bij mijn werk :dubbel:

Tja, wel vettig 2 keer een MS-50

en verder svp geen gez..k meer ,

succes

stom gehandel voor de boterham, leer toch eens allemaal een instrument te bespelen ipv elkaar

het gaat zowiezo nergens meer over

Die prijs slaat echt alles. De ene keer 1300 euro en dan weer het dubbele??? Voor zo'n staat....

Status
Please reply by conversation.
Back