I'm with TR-808

funxiun

I'm the master of the 808
Afgelopen zondag heb ik 'm in het zonnige zuiden opgehaald uit het alco-hol van CraZ.
Wat een bak! Daar kan geen sampler tegen op.
Die kick... wow!

Gisteravond nog eventjes zitten stoeien (samen met Sander via MSN) met de din sync.
Tip: haal meteen een gewone din kabel bij de electronica boer. Moderne midi kabels doen het niet (helemaal lekker) met din sync.
Ik had het geluk dat ik nog zo'n kabel uit de lade kon trekken.

Verder is zo'n bak door een effect heen halen ook leuk:

Klik hier om een bak teringherrie te horen :-)

R.

K heb hier nou ook een 808 staan sinds een paar weken en het is echt een onwijs gaaf ding:D
veel plezier funxiun:okdan:

Ja potverrrr zitten jullie me hier een beetje lekker te maken, nu wil ik er (weer) ook een!!

:D

Arv

Origineel geplaatst door Arv
Ja potverrrr zitten jullie me hier een beetje lekker te maken, nu wil ik er (weer) ook een!!

:D

Arv

Nu ik er zelf 1 heb, begrijp ik niet waarom mensen een 808 uberhaupt wegdoen.
't Is hetzelfde als het uitmaken met je vriendin annex ex-Playboy Playmate omdat ze geen koffie lust :)

R.

Origineel geplaatst door funxiun
't Is hetzelfde als het uitmaken met je vriendin annex ex-Playboy Playmate omdat ze geen koffie lust :)

R.

Snap je dat niet? Koffie man!

KOF-FIE!

shit man, klinkt echt wel OK die mp3 file, is die 808 met iets overstuurd?

R.

hahaha! Nou als ik er 1 gehad zou hebben zou ik hem ook nooit wegdoen. Ik heb er nooit 1 gehad jammergenoeg maar wel vaak op het punt gestaan om er 1 aan te schaffen, maar meestal is geldgebrek de boosdoener! :(

Origineel geplaatst door Toon
shit man, klinkt echt wel OK die mp3 file, is die 808 met iets overstuurd?

Door mijn Behringer Virtualizer heen gehaald met Fuzz preset maar dan met alle knoppen wijd open 8~

R.

Dat denkt iedereen de eerste paar weken over hun nieuwe aanwinst. ;)

Katers en Drumbakken

Katers en Drumbakken

Zo zie je dat zowel katers als TR-808's prima huisdieren zijn.. en elkaar ook geenszins bijten.

Ik ben blij dat deze drumbak in goede handen is.. je muziek zat al vol met 808-achtige geluiden.. en ik denk dat een échte dan ook zeker aan je besteedt is.

Veul plezier ermee!

Heb de tr909 en tb303 verbonden met een doodgewoon MIDI kabeltje, werkt perfect :D

gr. Mario

Origineel geplaatst door mario
Heb de tr909 en tb303 verbonden met een doodgewoon MIDI kabeltje, werkt perfect :D

gr. Mario

Doodgewoon MIDI/Sync kabeltje zeker? ;)

Maar inderdaad, TR's en TB verbinden, programmeer wat en je vrienden vinden het al gauw geweldig :D

Dat denkt iedereen de eerste paar weken over hun nieuwe aanwinst.

Daaaar ben ik het helemaal mee eens Allen!!!

Hallo? Ik neem aan dat jullie mijn originele post gelezen hebben? :erm:
Ik heb de pech dat din/sync dus NIET werkt met een ordinair midi kabeltje!

R.

Origineel geplaatst door mario

gr. Mario
Grappig... TR-909 DIN SYNC in naar TB303 DIN SYNC in.. Of wat is bij jouw de master? Een MIDI kabel half in de 303?

Hallo? Ik neem aan dat jullie mijn originele post gelezen hebben? :erm:
Ik heb de pech dat din/sync dus NIET werkt met een ordinair midi kabeltje!

R.

Iedereen heb die pech............

Sorry, ik las je post verkeerd..

Ik dacht trouwens ook dat ik nog nooit een probleem gehad heb met MIDI kabels. Toevallig allemaal 5 pinnetjes, of het is per apparaat anders.. Kan me iets herinneren over een thread waarin Roland en/of Korg het 5de ongebruikte kabeltje voor een speciale functie gebruiken, zoals Continue.

Vergelijkbare discussies

Back