Juno 60 (+ programmer)

Status
Please reply by conversation.

huibn

Stamgast
gezocht mooie juno 60 met programmer voor een mooi prijsje.

wie helpt me?

Eh, doe es een plaatje van die programmer plaatsen?
Ben wel benieuwd... :D

Jongens, bedankt voor de reacties. Ik ben nieuw in de anologe synthwereld>> HELP.

Ik had van iemand begrepen dat je de juno 6 of 60 kon bedienen met een programmer.. dat is dus niet zo? ik ben op zoek naar een instapsynth (anoloog) tot nu toe ben ik erg gecharmeerd van de klank van roland.

wie kan me adviseren?

Persoonlijk ben ik erg tevreden dat ik ooit begonnen ben met een SH-101, monofoon is voor de eerste keer best prettig overzichtelijk en het is een prachtig schoolvoorbeeld qua programmeren.

Jongens, bedankt voor de reacties. Ik ben nieuw in de anologe synthwereld>> HELP.

Ik had van iemand begrepen dat je de juno 6 of 60 kon bedienen met een programmer.. dat is dus niet zo? ik ben op zoek naar een instapsynth (anoloog) tot nu toe ben ik erg gecharmeerd van de klank van roland.

wie kan me adviseren?

De JX3p, JX8p, JX10 en de vergelijkbare rackunits hebben een programmer, de Juno 6 of 60 heeft voor iedere parameter een knop op het bedieningspaneel.

De Juno 6, 60 hebben wel bijhorende sequencers.

De layout van de synth zelf behoeft geen programmer.

Het enige dat je nodig hebt is een DCB naar midi-converter als je de juno 60 via midi wil aansturen.

Een juno 106 heeft alles aan boord, maar verliest wat aan karakter in het geluid en hij heeft geen arpeggiator.

Als instap kan de juno reeks al wel tellen !

succes.

Pierre

bedankt voor de uitleg, ik ben weer wat wijzer geworden.. ik wil gaan voor een juno 60 of een jx8p denk ik.. wie o wie

bedankt voor de uitleg, ik ben weer wat wijzer geworden.. ik wil gaan voor een juno 60 of een jx8p denk ik.. wie o wie

ook niet verkeer er staat een ax60 akai te koop
denk roland juno 60 maar dan met een meer lead sound [cem chips ]

je bent nieuw maakt toch niet uit! freakk bak met veel schuiven allerlei gadgets arpegoiater / chorus / midi
en sampler in put en bieden vanaf 250.- nu op mp

van een respected eig! [obie]

kijk das een leuke instap bak

niet iedereen moet meteen roland denken..
= 0.25 % duurder voor t zelfde synthje

juno60 al gauw 400+ eu
j6 ook trouwens gekken !!

R-ond die AX-60 adv komt niet van mij! maar ik kan de AX-60 wel erg aanbevelen!

M.v.g. Obie

Status
Please reply by conversation.
Back