vintage recording gear

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
kwam net deze web site tegen
toffe spullen

http://www.treehousemobile.com/AvailableVintageAudioPieces.htm

What the ^#*@ ! Add a little analogue quirk to the mix !!

*ASHLY MODEL SG-33 Dual Channel Noise Gate.... $300

*EVENTIDE CLOCKWORKS Instant Phaser (way 70s!).... $ 550.00

*ASHLEY MODEL SC-50 Single Channel Compressor .... $300.00

*DELTA LAB MODEL DL-5 Harmonic Computer, great on vocals ! .... $350.00

*APHEX EXPANDER/ GATE Dual Channel, all the bells and whistles .... $350.00

*INDUSTRIAL RESEARCH PRODUCTS AUDIO SIGNAL DELAY, three variable outputs.... $ 300.00

wel us of a
iig intressantie gear ...vintage recording

Attachments

• 6RackPieces.jpg
    6RackPieces.jpg
    136,2 KB · Bekeken: 126
  • OrbanGearFront.jpg
    OrbanGearFront.jpg
    92,5 KB · Bekeken: 108
  • TacAndTascam85-16B.jpg
    TacAndTascam85-16B.jpg
    113 KB · Bekeken: 128
  • Soundworkshop.jpg
    Soundworkshop.jpg
    144,9 KB · Bekeken: 105
Is Orban goede kwaliteit?

Amerikaanse bouw...werd toendertijd (jaren '70) als "budget" highend verkocht als je Neve of Api niet kon betalen....zit een beetje in de klasse van Pultec, Urei enz. Beginnen nu best zeldzaam te worden. Ik ben me wel een beetje aan het oriënteren naar de parametrische stereo EQ van Orban.

Amerikaanse bouw...werd toendertijd (jaren '70) als "budget" highend verkocht als je Neve of Api niet kon betalen....zit een beetje in de klasse van Pultec, Urei enz. Beginnen nu best zeldzaam te worden. Ik ben me wel een beetje aan het oriënteren naar de parametrische stereo EQ van Orban.

Je ziet het idd wel vaak Orban..Ik dacht dat het broadcast materiaal is.?

Dat maken ze ook idd....eigenlijk net zo een beetje als wat D&R doet in NL. Tegenwoordig is Orban ook meer gericht op broadcasting....het ouwe spul is wel van goede makelij en ziet er ook nog eens mooi uit ook.:{

en broadcasting materieel is vaak uitest dik gebouwd ...

dr doet nu aleen nog maar dat !
ik heb zojuist een sony dps v55m [de delay variant ] gekocht
voor redelijk prijs

eigenlijk mn eerste egt niet budget fx & klinkt egt met een beetje preset slappen egt bets goed !!

waren 480.- pounds toen
nu .....jaaaaaaaaaaaaaaaa thnx coen !!
:kroon:

He vriend Ron. Wat lopen ronze leventjes weer ronwaarschijnlijk parallel. Ik heb ook zonet mijn eerste niet budget (wat heet...) fx gekocht. Lexiconnetje. Geen PCM reeks, ik ben sinterklaas niet. :D Maar wel een goede (550) en dat is toch wel een flinke meerwaarde in de studio.

Nu nog uitvogelen met welke settings ik een analoog synthfluitje als zo'n spacey bliebs kan laten klinken, en ik ben helemaal het heertje. :)

He vriend Ron. Wat lopen ronze leventjes weer ronwaarschijnlijk parallel. Ik heb ook zonet mijn eerste niet budget (wat heet...) fx gekocht. Lexiconnetje. Geen PCM reeks, ik ben sinterklaas niet. :D Maar wel een goede (550) en dat is toch wel een flinke meerwaarde in de studio.

Nu nog uitvogelen met welke settings ik een analoog synthfluitje als zo'n spacey bliebs kan laten klinken, en ik ben helemaal het heertje. :)

hey vriend :D
haha
ben beetje moderne fx af
mpx hebk 2x gehad
wel de budget ...das wel verschil tuurlijk
vondt ze allebei

intens kil altyd eq aant eind
op de mixer
mpx100/200 dat zijn wel de budget processors
mpx500 + is wel duurdere line

daarom hebk ook nog maar nooit een tc ding gekocht

schynen wel multi talnted / te zijn maar ook kil

de dp2 in de asrx is egt een aanrader
hebbie gelijk een sampler erby

200+ eu
duidlijk jaren 90 chip ...van goede orde erin

kga me nu maars eens richten op compressing hebter twee liggen idp studio master [vett ] lomp
en de mdx2100 [dbx266 copy]
eens kijken
wat en hoe ik wil en oft lukt

hoef egt geen 500+ spul
:engel:
zei mn gat in mn hand haha

RON IK KAN HIER GEEN WIJS MEER UIT..HET IS PRAKTISCH ONLEESBAAR. SOMS DENK IK HET IS VORMENTAAL.

Maar je bent wel een goei menneke....

Eigenlijk zouden we een taal R-onverter moeten uitvinden....:D die zet R-ondriaans om in NL.

Ik vind het zo grappig dat als je Rond zn eerste berichten op zoekt hij wel normaal typt, ergens een trip te veel op Rond? :P

Zijn laatste post hier in dit draadje kon ik erg vlot lezen in vergelijking met veel andere (zijn oude posts buiten beschouwing gelaten). Misschien heb ik het eindelijk R-onder de knie?

Overigens verschijnt er zo nu en dan plots toch weer een stukje goed leesbaar pronza:

is er veel waarde verschil in de soundtracs spullen
ik kon een hagel nieuwe topaz kopen voor 600.- vondt ik netjes

kneem aan dat idd deze bovengenoemde tafel stukkie pittiger qa specs is
mooie spul soundtracs

Het zijn zowaar bijna volzinnen. :)

Ah ja, dit geeft het forum ook zijn charme, en in het echt is hij gelukkig perfect verstaanbaar. :)

Laatst gewijzigd:
Back