Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Als je betrouwbare monitors wilt, die ook krachtig in het laag zijn (en binnen je budget vallen), adviseer ik je zeker om ook de Yamaha HS80M's te gaan beluisteren.
Die vind ik zelf niet mis te verstaan goed!
En ik ken ook de Genelec 8040, de ADAM A7 en de KRK VXT8, maar dan zijn de Yamaha's nog steeds goed. 'k heb ze zelf ook
Voor een echt goede en diepe basweergave heb je ook oppervlak nodig. Dus dan legt bij gelijke kwaliteit de speaker met het kleinere oppervlak het af. En de HS80M is 8", en de VXT6 is...........6". Ga er maar vanuit dat de Yamaha in het lage bereik erg goed is.
Weet het niet hoor, daarom vraag ik het.
Is het niet dat de VXT 8 juist iets teveel laag is en de VXT 6 het meest in balance? Bedoel, je neemt wat op dat laag klinkt op de VXT 8, speelt het af op een andere set, en kom je erachter dat er juist te weinig laag in zit?
Toppie arnomusicman, thanks!

meschien kan ik en keertje langs komen haha.PS mijn opa woont in zevenaarmeschien kan ik en keertje langs komen haha.
Weet het niet hoor, daarom vraag ik het.
Is het niet dat de VXT 8 juist iets teveel laag is en de VXT 6 het meest in balance? Bedoel, je neemt wat op dat laag klinkt op de VXT 8, speelt het af op een andere set, en kom je erachter dat er juist te weinig laag in zit?
ff een nop antwoord: moet je juist niet een monitor hebben die te weinig bas aangeeft, dan draai je zelf er meer bij zoals je het zelf denkt dat het goed is. want je hoort het zelf niet. dus met een box die teveel aan geeft draai je zelf er wat af. of denk ik nu verkeerd. toch suc6 met zoeken.