Ik heb net officieel te horen gekregen dat AudioXL (uit naam van Soundcraft) mij geen spare pots gaat leveren omdat ik geen "handelaar" ben. Ze verwijzen me vervolgens door naar een Soundcraft Pro Audio store, en de enige in Nederland is AudioXL zelf
Oftewel: dat gaat 'm niet worden...
Het gaat om de DM1223; 9mm ALPS 20k dual K-taper. Twee stuks. AudioXL heeft ze naar eigen zeggen uit voorraad leverbaar, maar ze willen niet...
Oftewel: dat gaat 'm niet worden...Het gaat om de DM1223; 9mm ALPS 20k dual K-taper. Twee stuks. AudioXL heeft ze naar eigen zeggen uit voorraad leverbaar, maar ze willen niet...
Allemachtig wat lopen die moeilijk te doen zeg....en dat voor wat simpele potmetertjes. Gaat vast goed komen. Ben je een Soundcraft aan het fiksen? Die pots zitten trouwens ook in Behringer rack units. Ik heb pasgeleden een Ultragain Pro gesloopt, o nee gecannibaliseerd maar die pots zijn amper los te solderen dus ik heb de rest weg gegooid.

Het moet uit België komen dus ze zullen toch alsnog om een BTW-nummer vragen voor op de factuur voor BTW-vrije levering...