Leudes
ÜBER-DING
Hallo allemaal.
Ik heb sinds kort een Philip Rees Little MCV aan m'n SCI Pro-one hangen, en zit met het volgende probleem
:
Na een note-off (gate-off) verlaagt de CV ietsjes. Dit is duidelijk hoorbaar als de ADSR Release tijd vrij lang staat. Ik heb het nagemeten en de CV daalt ongeveer 0,01V na een note-off. Dit lijkt niet zoveel, maar is toch 12% van een semitoon Echter het probleem doet zich alleen voor bij een 5V gate instelling. Bij een 10V of S-trigger is de CV wel stabiel.
Rara hoe kan dat???
Zijn er meer mensen die dit ondervonden hebben, of is het apparaat gewoon niet goed?
En weet iemand misschien of de Pro-one ook een 10V gate aankan (hij kan immers wel 0-10V CV aan)?
Groetjes...
Ik heb sinds kort een Philip Rees Little MCV aan m'n SCI Pro-one hangen, en zit met het volgende probleem
:Na een note-off (gate-off) verlaagt de CV ietsjes. Dit is duidelijk hoorbaar als de ADSR Release tijd vrij lang staat. Ik heb het nagemeten en de CV daalt ongeveer 0,01V na een note-off. Dit lijkt niet zoveel, maar is toch 12% van een semitoon Echter het probleem doet zich alleen voor bij een 5V gate instelling. Bij een 10V of S-trigger is de CV wel stabiel.
Rara hoe kan dat???
Zijn er meer mensen die dit ondervonden hebben, of is het apparaat gewoon niet goed?
En weet iemand misschien of de Pro-one ook een 10V gate aankan (hij kan immers wel 0-10V CV aan)?
Groetjes...