Wie heeft er nog een x0x kit liggen die nog ongesoldeerd is? Mag eventueel met parts kit maar is niet noodzakelijk de meeste onderdelen heb ik al. Ach eigenlijk zijn de pcb's al voldoende.
x0xshop.de is inderdaad een aanrader. Heb ik zelf ook goede ervaringen mee. Maar als je alleen de pcb's wilt kun je die toch meteen bestellen op de x0xb0x website? De wachtlijst is voor de kit,niet voor de pcb's als ik me niet vergis.
Hartstikke bedankt allen....ik ga daar dan maar alles bestellen. Er staat wel dat ze niet buiten Germany bezorgen maar als ik het zo lees van jullie is het geen probleem om naar NL te versturen.
Hebben jullie ze gebouwd met de originele transistors (536 en 733)? En maakt het nou echt zoveel uit qua geluidskarakteristiek als je de vervangers neemt?
Idd die had ik gezien maar het gaat mij meer om het zelf bouwen.., en trouwens nu ben ik voor de helft van die prijs klaar....daarnaast heb ik al wat rare parts hier liggen zoals de AN6562 en ook de BA662 die ik ooit van Matrixxx heb gehad.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.