Gezocht: Siel volume pedaal

Status
Please reply by conversation.
ik heb hem er even bij gepakt, het is volgens mij niet een originele siel pedaal. ik had een siel cruise dus dacht dat ie daarvan was maar kan ook van iets anders dat ik niet heb zijn geweest. je mag hem zo hebben maar ik garandeer niet dat het m is. je zou de pinconfiguratie na moeten gaan denk ik. anders heb ik er nog een maar daar zit een 4-pins aansluiting op. als die hetzelfde werkt zou je er een din-aansluiting op kunnen zetten. mag je ook zo hebben... maar ik denk dat je een originele siel zoekt.

misschien heb je iets heel lulligs kleins te ruil? vind ik ook wel leuk :P

Hé bedankt voor je reactie. Het maakt me niet uit of 'ie origineel is, als het maar werkt. Ik heb momenteel geen apparatuur te ruil (wel wat platen of geld)

haha "Alle 13 goed, james last, Fruhliche weinachten, the best of the Cats, ... ", nou laat maar ;). nee t gaat me niet om wat ik ervoor krijg, niks is ook goed, als jij maar blij bent met iets dat bij mij nooit wat gaat doen. maar aan de andere kant ruilen is altijd leuk... ik hoop alleen voor je dat het een passend pedaal is. hij heeft wel een din-aansluiting maar of dat alles zegt weet ik niet en wil niet dat er een siel door stuk gaat.

ok 1 plaat dan, wel een leuke natuurlijk en geen "gewoon andre" of bovengenoemde die gaat namelijk toch naar de kringloop, ik heb ze namelijk allemaal al :P

Ik zal straks ff kijken voor leuke platen. Ik vond ook nog zo'n mixertje trouwens, doe ik niets meer mee

72.jpg

Afgaande op je Myspace, zit hier misschien iets bij?

J. Sharpe & P. Namlook - Wechselspannung 12" (Reflective)
Vulva - Birdwatch 2x12" (Rephlex)
Jean Michel Jarre - Zoolook lp (Dreyfus)
Fred vom Jupiter - Unprotected Sects 12" (Telepathic)<- heeft wel wat tikjes

Toffe jams trouwens, ik vond met name ~ heel mooi

ha thanx,

ja zijn puur jams we zullen ook nooit twee keer hetzelfde kunnen spelen.

die mixer... de bovenste of de onderste :P

J. Sharpe & P. Namlook: is leuk maar het inspireerd me net te weinig
VULVA!!!!!
Jean Michel Jarre: heb ik (dubbel denk ik zelfs)
Fred vom Jupiter bin ich nicht ein ganze liebhebber van hoewel t zeker leuk is

Dus als jij Vulva wilt ruilen dan ben ik daar zeker voor!

Ja, prima! Wat is het makkelijkste; ik kan naar Delft toe en ik vroeg me ook af of je wel eens in Rotterdam komt (misschien met werk/school ofzo). Post evt. een optie?

Status
Please reply by conversation.
Back