Krk rp5 2x van Niels voor €50,-

succes, hij zet er wel heel veel voor heel weinig op...

ik bedoel een sh101 voor 175 is ook ni veuhl.
Een EMX voor 150
Een Korg 911 voor 70
Korg delta 150
Transcendent 2000 voor 200 lijkt me ook weinig he...

Hij mailt alleen niet terug!
Bij mij althans dan.

0rlpTvqRIZI2Hk872xaCx3rTG4e6dcDw4EuQIntozDoKb8TMOvRIA8FW30IKMJQu

1 dag actief op Marktplaats

Dat is toch ook wel apart, voor iemand die veel synth e.d. heeft, je zou denken dat die marktplaats weleens vaker gebruikt zou hebben.. En hij wil geen handelaren (omdat die meestal op willen halen en oplichters snel doorzien?) Maar goed je weet t nooit.. misschien echt koopjes!

Ja... misschien zelf een oplichter. Soms lijken dingen te mooi voor woorden en achteraf blijken het broodjes aap. Net als die 303 die RSB een keer wilde kopen voor een appel en een ei, vaag verhaal...

Fotoshop?

Vintagesynth.com:
sh101b.jpg

Marktplaats van Niels:
vfNMlhypwsyJoBGvut9HNw==.jpg

Hoeft natuurlijk helemaal geen oplichter te zijn. Kan net zo goed iemand zijn die normale prijzen vraagt voor zijn spullen, tegen de soms welhaast bizarre prijsstijgingen in van de laatste tijd.

Een SH-101 voor €175,- is redelijk bezien het feit dat een SH-201 op de tweedehandsmarkt tussen de €200,- en €350,- op brengt. En die SH-201 kan alles wat de SH-101 kan en nog heel wat meer.

ja Photoshop© sowieso... Of hij heeft heel toevallig alles hetzelfde staan.
Ouwe grappenmaker die naamgenoot van mij...Heb ik voor niets al die mailtjes naar hem gestuurd.
Wat een humor heeft die gast zeg!

En die foto van de transcendent is van cykong.

Hoeft natuurlijk helemaal geen oplichter te zijn.
Nee daarom plak je een foto van vintagesynth op een foto van een keyboard standaard he....

Nee daarom plak je een foto van vintagesynth op een foto van een keyboard standaard he....

Betwijfel of hij dat werkelijk gedaan heeft als ik naar de schaduwen van beiden kijk. Dat is niet zo gemakkelijk goed te krijgen in Photoshop (en ik heb heel wat jaren Photoshop-ervaring).

Iemand met overduidelijk te veel tijd over...

Gister kreeg ik na email over een Solina die naar mijn idee te duur was "binnnen NL" zelfs bedreigingen dat ik op een onverwacht moment "te grazen" zou worden genomen.
Ik heb al veel meegemaakt maar onderwereld achtige dreigmails is zelfs voor mij nieuw.

Verder snap ik het standpunt van de verkoper van de 101 wel maar om dan meteen 325 eu op een 101 weg te geven is wel een beetje raar. Ik denk dat er genoeg musicerende mensen zijn die graag een blauwe 101 voor 500 eu willen kopen.

175 eu voor een 101 is niet reeel.

Ik denk dat deze advertenties dan ook van dezelfde persoon zijn als die mij gister vervelend mailde.

Ik heb ook nog geen mail gehad maar het zal me reet roesten...laat het toch niet versturen....

Betwijfel of hij dat werkelijk gedaan heeft als ik naar de schaduwen van beiden kijk. Dat is niet zo gemakkelijk goed te krijgen in Photoshop (en ik heb heel wat jaren Photoshop-ervaring).
Kijk maar eens goed naar die foto's. Sliders en knoppen staan ook exact hetzelfde... maar dat zal wel toeval zijn...

:stupid

Het is een erg makkelijke photoshop (gewoon je selectiekader even verschuiven, brightness aanpassen et voila leuke slagschaduw) en de identieke sliderstanden zijn toch wel *de* weggever hier...

Back